Wat denken jullie van bijgevoegde ovulatietesten? Ik heb telkens maar een héél licht streepje. Rond CD 11 lijkt hij donkerder te worden, maar niet zo dik als de controlestreep, om de dag daarna 's avond weer volledig verdwenen te zijn. Aantal dagen cyclus: 25-26 Gisteren wel veel water gedronken in de namiddag. Het 'verdwenen' streepje is van 's avonds. Blijven doortesten? Of LH-piek toch gepasseerd?
Cd 11 in de middag of avond? Kan zijn dat je je piek op die dag misschien gemist hebt. Of je cyclus is deze ronde langer misschien? Je kan er zomaar ineens uitschieters bij hebben.
CD11 is 's avonds getest. Uitschieters zouden me verbazen, ik ben eigenlijk altijd al regelmatig geweest. Voor mijn zoontje 28-30 dagen. En na mijn zoontje 25-26 dagen.
Gestopt in maart 2016. Wél eisprong gehad in april. Echo gehad omwille van endometriose check up bij de gynaecoloog die toen zei dat er een eisprong geweest was.
Bij een cyclus van 25 dagen begin je veel te laat met ovulatietesten. Bij een cyclus van 25 dagen kan je eisprong plaatsvinden vanaf dag 7 tot en met dag 15 van je cyclus. Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen. Dat betekent dat je dan al vanaf dag 5 moet beginnen met ovulatietesten. En net zo lang doortesten totdat beide streepjes minstens even donker zijn.
Meestal heb ik 2 dagen na mijn menstruatie nog een bloeding van enkele druppels... Net op dag 7 elke cyclus Dit is mijn eerste poging met ovulatiesticks... Dat zou op dag 7 toch geen bloeding door eisprong zijn. Is 7 dagen niet erg vroeg?