Oud hcg of nieuwe zwangerschap? Help!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kirova, 26 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirova

Kirova Lid

26 jul 2016
    11
    0
    0
    Mama van een 3 jarig meisje & student
    Leeuwarden
    Hoi meiden, ik heb echt net een account aangemaakt hier omdat ik met het volgende zit.
    10 juni heb ik een curretage ondergaan. (Missed abortion) en precies 4 weken later heb ik een test gedaan om te kijken of ik weer negatief teste, maar die cleurblue digital gaf aan zwanger 3+. Oke, dat kan nog dacht ik.
    Maar weer een week later opnieuw gestest, positief. Weer een week later, nog steeds positief.
    Nu ben ik sinds gisteren weer aan het testen gegaan met de action testen.
    Wat denken jullie als jullie naar de testen kijken en mijn verhaal? Ik kan as vrijdag terrecht voor een echo. Het is dan exact 7 weken geleden.
    Al mijn zwangerschaps klachten waren even kort weg maar nu alweer weken merkbaar waaronder sinds 2 dagen weer die weeïge misselijkheid.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32 KB
      Weergaven:
      39
  2. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Hoi ik zou zeggen zwanger!
    Ik heb 2 weken geleden een curretage gehad en teste gister nog positief sn ik kan niet meer zwanger zijn vloei nog dus pech voor mijn man :D

Waarom doe je de Clearbleu digitaal niet?

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hoever was je zwanger? Toen je de curretage hebt gehad?

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Het kan echt nog van je miskraam zijn.

Ik heb bij m'n tweede miskraam waarbij ik op 30 juni gecurreteerd ben tor eind september positieve testen gehad!
    Dit ivm een mola zwangerschap..... Heb je al Na controle gehad?

5. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Het kan beide.. Ik heb echt nog lang na mijn miskraam super positief getest.. Ik denk dat je nog even moet afwachten en anders eventueel bloed laten prikken om je hcg waarde te bepalen?

6. Kirova

Kirova Lid

26 jul 2016
    11
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik was ong 5 weken zwanger.
    Ja we hebben een nacontrole gehad, (5 weken na curretage) waren geen resten op te zien behalve een klein zwart vlekje? Die meid kon mij niet vertellen wat dat was (kwam niet zo zeker en ervaren over) daarop wilde ze mij direct weer curetteren wat ik geweigerd heb. (Aangegeven dat ik 2 weken wilde wachten) as vrijdag moet ik weer terug.

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik ben bang dat het nog van de miskraam is vooral omdat je iedere week heb getest en zover ik het begrijp heb je geen negatieve gehad. Heel veel sterkte met het verwerken en hopelijk ben je snel weer zwanger

8. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Hm lastig zeg.. Tot vrijdag in spanning. Als echt alles weg zou zijn zeg ik dat je opnieuw zwanger bent nu..maar het kan ook rest weefsel zijn wat nog hcg draagt.
    Houd je ons op de hoogte?0

9. Kirova

Kirova Lid

26 jul 2016
    11
    0
    0
    Leeuwarden
    Vanaf 4 weken na curretage, daarvoor helaas niet getest. Stom maargoed we wachten het maar af. Dankjewel. Is niet niks allemaal, helemaal niet als je zo'n lange nasleep ervan hebt.

10. Kirova

Kirova Lid

26 jul 2016
    11
    0
    0
    Leeuwarden
    Jaa nog een paar dagen geduld hebben.
    Ze zag niks bijzonders, sws geen restweefsel. Alleen een klein zwart vlekje kon een bloedrest zijn zei ze of wat anders. Wat is wat anders:( Kreeg er weinig hoogte van. Ja ik laat het hier even weten als ik geweest ben vrijdag! 11:15 moet ik er zijn.

11. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Vervelend is dat als je niet gewoon duidelijk hoort wat het is.
    Ik ga toch voor je duimen dat je weer opnieuw zwanger bent, succes vrijdag!

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    4 weken na de mk had je toch een 3+ op je test?? Dan was het toen 100% zeker nog van je mk.
    Aangezien sindsdien geen negatieve test hebt gehad ben ik bang dat deze testen echt nog van oud hcg is en je dus nog niet schoon bent.
    Een week na die 3+ had je een echo waarop een rondje te zien was. Ik denk echt dat dat nog restweefsel was wat nu nog steeds zorgt voor hcg.
    Je was dus nog niet schoon.

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Nee weet er alles van heb het helaas te vaak mee gemaakt. Ik hoop dat het snel achter de rug is en je verder kan. Ik ga er niet vanuit dat het een nieuwe zwangerschap is. Je zou dan 2 weken na curretage al een eisprong hebben gehad en op nod een 3+ meestal is je cyclus langer na een miskraam of ma

14. Kirova

Kirova Lid

26 jul 2016
    11
    0
    0
    Leeuwarden
    Ja dat denk ik ook hoor.
    Maar je begint automatisch toch te twijfelen.
    Juist ook omdat de nacontrole zo onduidelijk is geweest. Weefsel was het niet volgens haar, want dat is wit/grijs op echo en dit was echt een klein zwart vlekje. Dus dan moet het een bloedrestje zijn..anders wist zij het ook niet.
    Gekke is dat al mijn zwangerschaps klachten direct erna weg waren. Tot een week of 3,5/4 erna. eerst wat gevoelige borsten, inmiddels alweer een cupmaat groter, en nu zet de misselijkheid weer op. Vaaagg. Je lichaam doet soms vreemde dingen!
    Bedankt allemaal, ik laat vrijdag even weten hoe het was.

15. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Iedereen is vrij stelling van nee wilde je geen hoop geven hoor meid sorry daarvoor ;)
    Ik hoop het echter wel voor je laat je weten hoe het was?

16. Kirova

Kirova Lid

26 jul 2016
    11
    0
    0
    Leeuwarden
    Nee joh geeft helemaal niks! Zelf weet ik het gewoon echt niet. Je gaat uit van het meest voor de hand liggende..
    Ben nu 4 keer zwanger geweest en hebben 1 gezonde dochter van 3. Heb nog nooit zolang posi getest en mijn cyclus was altijd direct weer als vanouds. 25 dagen. Heb nu nog geen menstruatie gezien...

17. Kirova

Kirova Lid

26 jul 2016
    11
    0
    0
    Leeuwarden
    hoe zien jou testen eruit koffieboon? Worden ze alweer lichter?

18. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Was je 5 weken zwanger of was t vruchtje gestopt met 5 weken? Ik ga maar uit van t laatste. Je bent nog niet ongesteld geweest dus?
    Vind t vreemd dat de gyn je naar huis stuurt met zo'n onduidelijk verhaal.. Een zwart vlekje kan wel degelijk een rest zijn wat nu niet los komt en ervoor zorgt dat je hcg niet zakt.
    Ga vrijdag niet weg zonder duidelijk antwoord.

19. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland

2 dagen na de curretage een knaller afgelopen zondag gedaan en een lichte streep moest wel goed kijken maar was zichtbaar ik had ook nog een windei zwangerschap hoezo houdt je lichaam je voor de gek :$

Ik vind het zo duidelijk bij jou nog steeds als het oud is.
    Daarnaast ben ik pas gecureteerd bij 10,5 week.

20. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Bij niet iedereen gaat het hcg snel omlaag ik heb tot 9 weken na curretage positief getest en was schoon. Het heeft ook te maken met de hoogte en hoe snel het zakt of je schoon bent of niet , als er maar een klein beetje restwefsel blijft zitten kan je hcg weer stijgen.

Deel Deze Pagina