Meerdere keren vlak na elkaar seksen (theoretisch vraagje)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lailap, 27 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lailap

lailap Lid

14 apr 2017
    66
    17
    8
    Als je je eisprong perfect weet te vinden, verhoog je dan je kansen als je het zeg maar een heleboel keer na elkaar doet? Het is maar een theoretisch vraagje hoor, maar mij lijkt meer sperma = meer kansen? Of hoe zit dat biologisch in elkaar bij de man?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nee... Als een man meerdere keren vlak achter elkaar klaarkomt zitten er steeds minder spermacellen in het ejaculaat.

Beter is gewoon 1x per dag of om de dag hebben ze mij ooit verteld.

3. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Ik snap de redenering, maar er zijn drie dingen die je plan laten mislukken :)

1. De meeste mannen hebben een refractaire periode na hun orgasme. Dit is een mooi woord voor: hij raakt niet meer omhoog (en er kan dus ook geen ejaculatie meer komen). Bij tieners duurt die periode kort, bij ouderen soms tot een dag.
    2. De voorraad sperma is niet oneindig. Na 1 ejaculatie zit er nog maar een heel klein beetje sperma in de kliertjes, na een tweede keer helemaal niets meer.
    3. Als de klieren leeg zijn, kan een man niet meer klaarkomen en dus ook niet meer ejaculeren, wat ze ook doen.

Nummertje drie kun je als je je man echt eens wil pesten ook forceren (dat was een truukje dat de ronde deed in de studentenkring). Je kunt een man dus mega opgewonden krijgen zonder dat ie een orgasme kan hebben, wat bijzonder frustrerend is. ;)

4. sannekirre

7 mrt 2017
    52
    31
    18
    NULL
    NULL
    Twee keer met een uurtje pauze, dat lukte met mijn ex nog in mijn tienertijd, maar bij mijn man niet meer. :) Geen optie hier dus.

@mamalacht, nu ben ik wel benieuwd naar die techniek :)

Deel Deze Pagina