Vier dagen, maar eerlijk is eerlijk, mijn baan is goed met ouderschap te combineren. Ik werk 4 x 9, heb nog een dag ouderschapsverlof (om de week), een dag kdv (worden er binnenkort twee), kan soms thuiswerken, vriend werkt 1 dag per week thuis en we nemen soms verlof op om de rest van de daagjes te dekken. Is héél goed te doen en ik kan veel bij mijn meisje zijn
32-uur p/w, 4dagen dus.. Het voordeel.. Ik werk thuis met een client, waardoor ik straks de kleine ook gewoon thuis heb en geen oppas nodig heb. Alleen op momenten wanneer ik echt met de client alleen bezig moet zijn of met hem weg moet waar de kleine niet mee heen kan heb ik hele lieve ouders en schoonouders die willen oppassen. Omdat ik eigen baas ben kan ik die momenten dus precies inplannen dat altijd wel 1 van onze ouders kan. Groetjes Manuk
Ik heb 4 dagen ingevuld, maar ik werk maar 24 uur. Dinsdag 8 uur, woensdag 7 uur en donderdag en zaterdag 4,5 uur.
Ik zag zeven dagen niet staan Wilde eigenlijk nul in vullen maar dacht even verder na. Ik ben tot nu toe thuis moeder dat is zeven dagen in de week werken nooit een snipper dag nooit ziek kunnen zijn hahah.
Werk 5 dagen per week van 8.00 tot 17.30 uur, en daarnaast nog 1 keer per maand een zaterdag of zondag van 9.00 tot 21.00 uur. Kortom, meer dan fulltime. Maar het is dan ook wel een erg leuke baan. Mocht ik moeder worden, wil ik 80% van bovenstaande gaan werken.
Ik heb voor 4 dagen gekozen. Ik werk 20 uur per week verdeeld over 4 dagen: maandag 4 uurtjes (de ochtend), dinsdag 8 uurtjes, woensdag vrij, donderdag 4 uurtjes (de ochtend) en vrijdag 4 uurtjes (de ochtend).
Ik werk 3 dagen in het onderwijs, maar dan wel met de woensdag erbij en dan ben ik meestal eerder thuis tussen 14 en 15 uur ongeveer. En wel lekker alle schoolvakanties vrij!
ik werk 4 dagen in de week di, do en vrij altijd van 7.00 - 17.00 wo van 7.15 - 15.15 Ik werk dus 38 uur in de week. Liefs
Ik heb altijd 5 dagen gewerkt, toen Ella is geboren ben ik 4/5 gaan werken en nu is mijn ouderschapsverlof gedaan, dus werk ik tot mijn verlof terug 5 dagen. Daarna ga ik terug 4/5 werken.
Ik werkte sinds vorige week 5 dagen in de week .. Nu geen werk meer omdat mijn baas het nodig vond het contract niet te verlengen ivm met zwangerschap. Helaas maar wilde toch al gaan stoppen met werken na de bevalling