Op dit moment werk ik nog 5 dagen + de rest. Ben ZZP dus vaak zit ik op min 50/ 60 uur pw. Straks als ons ukkie er is wordt dat max. 3,5 dag buitenshuis. Ben overigens wel benieuwd hoe lang ik het vol ga houden tijdens mijn zwangerschap. Ben nu pas 8 weken, maar 60 uur pw met een dikke buik? Lijkt me niet erg goed, dus heb besloten gewoon goed naar mn lichaam te luisteren
ik geef les op een middelbare school, 15 lesuren, verdeeld over 3 dagen. Neem 0,1 fte (2,5 uur) ouderschapsverlof op = 1 dagdeel
Als je me nu eens helemaal qoute en niet de helft. Dat zou al de helft schelen in jou berichtje. Er stond geen nul bij dus heb vijf aan gekruist en anders had ik zeven gedaan. Snappie. En ik snap zeker dat je daarna ook nog gewoon werkt als moeder. Miste gewoon het aanvinken van thuismoeder zijn.
Ik heb niet gestemd. Ik werk 28 uur. Dus werk de ene week 4 dagen en de andere week 3 dagen! Als ik wil kan ik het ook verdelen over 3,5 dag.
1 halve dag in de week + 1 halve dag in de 2 weken regelmatig op invalbasis nog 1 halve dag erbij. Ik heb dus maar 1 ingevuld - 2 halve = 1 hele dag.
Ik werkte 4 dagen (36 uur) en ik heb nu ouderschapsverlof opgenomen en werk nu 2 dagen (16 uur) als dat afloopt ga ik 3 dagen (24 uur) werken.
Eens, de poll is niet compleet, ben ook wel benieuwd hoeveel moeders er geen werk buitenshuis hebben!
3 in totaal! Zie dat ik niet de enige ben , want tot nu toe heeft die de hoogste score. Ik vind het precies mooi zo. 4 dagen thuis en 3 werken. Het scheelt wel dat ik in het onderwijs zit en dus van 52 weken in een jaar er 12 volledig vrij ben (en uiteraard wel doorbetaald). Daar staat tegenover dat de weken die ik werk wel topdruk zijn. Ben echt toe aan de vakantie!
Ik werk 3 dagen in het middelbaar onderwijs. Maar momenteel is het o geroosterd dat ik maar 2 dagen hoef. En soms alleen om te vergaderen de derde dag. Het gaat om di (vergaderdag)- do - vrij
eigenlijk stond mijn antwoord er niet bij...dus heb voor 4 dagen gekozen. Ik werk avondjes en soms een dag in het weekend...komt er op neer dat ik ongeveer 4 dagen wat uren werk zo rond de 15 uur per week.
14 uur per week. werk in de zorg. Dus dat is ong. 1,5 dag. Ik heb per maand ong 2 dagen oppas nodig. Soms een uurtje bij de buurvrouw.
werk 3 dagen in het onderwijs Woensdag van 8.00 tot 14.30 Donderdag van 8.00 tot 17.00 Vrijdag van 8.00 tot 16.30
Ik heb gestemd op 5, maar in de praktijk komt het neer op maandagochtend(om de 2 weken omdat die cliënt dat zo wil ) Di.ochtend. Woe-ochtend. Do.ochtend, en vrijdag een ochtend en een middag(2 cliënten) Ik werk als huishoudelijke hulp voor een Zorginstelling.