Ik heb op 3 gestemd omdat ik op 24 uur zit, maar ik werk 2 weekenden in de maand 48uur achter elkaar en dan weer 12 dagen vrij.
Ik werk 4 dagen per week, gemid 32 u per week. Soms ook wel eens 28uur Ma, di, do en vrij en heel af en toe de zaterdag, maar dan heb ik bijv. een andere door de weekse dag vrij.
Ik werk 12 diensten per maand, is 22 uur per week verdeeld over 7 dagen, werk dus onregelmatig en buiten kantoortijden om.
Momenteel werk ik 3 dagen, namelijk ma, di en vrijdag. De vrijdag is tot augustus, dan ga ik waarschijnlijk weer 2 dagen werken.
Dan zou iedereen 7 dagen aanvinken die een kindje heeft. Beetje stom altijd die tbm die dan weer ff aan willen prijzen dat zij het ook goed doen. Dat word toch niet gevraagd?! Ik werk 5 dagen, 40 uur per week. Ben freelancer/zzper, dus naast de 40 uur werk ik nog 5 a 6 uur per week voor mijn eigen administratie en het zoeken naar nieuwe opdrachten etc.
voordat er misverstanden ontstaan, ik bedoel mijn 7 dagen dus niet als thuisblijf moeder maar al 'normaal' werken