Ik kan de poll niet invullen. Ik werk gemiddeld 28 uur, waarbij ik de even weken 3 dagen werk en de oneven weken 4 dagen.
Ik heb mijn eigen hondenpension en ben 7 dagen in de week open ik werk natuurlijk niet 24 uur achter elkaar, maar moet er dus wel 7 dagen per week zijn
tsjong hoe moet ik dit zeggen anderhalve dag?? ik werk 10 uur per week dus 20 in de 14 dagen ik werk elke woensdag avond en om het weekend zaterdag en zondag ochtend oja ben elke dinsdag gastouder
Ik werk 2 nachten per week. Werk dus eigenlijk 1 dag, nl dinsdag dan moet ik slapen. Op maandag en woensdag ben ik gewoon vrij.
nu werk ik ma- woe- vrij- zat- dag 20 uur verdeeld over deze dagen na de bevalling van ons 2e kindje ga ik alleen vrijdag en zaterdag werken dat zijn de drukste dagen dan maak ik 2 x 10 uur ik ga er dus in uren en financieel niet op achteruit maar heb de rest van de week wel fijn voor de kindjes
Ik werk wel 5 dagen, maar niet volledig. Ik werk op maandag en dinsdag van 9 tot 15 uur, woensdag en donderdag van 11 tot 15 uur en op vrijdag van 9.30 tot 15.30 uur...
Ik werk 3 dagen omdat het moet (eigen zaak van mijn man). Liever zou ik 2 dagen werken om die paar jaar dat ons meisje klein is, zoveel mogelijk van haar te genieten maar dat kan helaas niet. Als er weken zijn dat het wel kan, is dat echt dubbel genieten! Respect voor dames die 4 of 5 dagen werken trouwens!
Ik werk drie dagen en hou dat voorlopig ook zo. Waarschijnlijk ga ik weer 4 dagen werken als onze kinderen wat ouder zijn, maar voor nu vind ik dit genoeg.
Ik werk dus echt 7 dagen in de week, mijn dag begint om 5 uur s morgens tot ongeveer 20.00 nu ben ik tussendoor wel bij mijn zoontje. Maar hebben een melkveebedrijf, ik melk dus iedere ongeveer 4,5 plus kalveren voeren 1 uur en dan de bijkomende werkzaamheden!
Pfffft, ik werk 5 dagen/FT, maar dit is pas superzwaar! Die dieren zijn er ook in het WE, een weekje vakantie en er tussenuit zit er ook al niet zomaar in... Respect!
Ik werk gem. 21 uur, de ene week 2, de andere week 3 dagen. Meer zou ik echt niet willen, en gelukkig hoeft het ook niet.
4 Dagen van 9 uur, dus toch voltijds. Op woensdag heb ik vrij. Die dag is voor mijn meisje, dan doen we samen leuke dingen