Ik werkr 3 dagen ik vind het goed hoor.ff wat anders dan je eigen kids .tenminste de oudste gaat mee met mij. Werk na.1300 op een buitenschoolseopvang.
Drie dagen maar niet van die lange dagen hoor...... werk woensdag, vrijdag en zaterdag van 10.00 tot 16.30 uur
ik werk minimaal 4 en maximaal 5 dagen per week. meestal werk ik op de maandag, dinsdag, woensdag ochtend, donderdag en de vrijdag ochtend.
Ik studeer nu 4 dagen, per september ga ik 4 dagen per week stage lopen. Daarna ga ik 4 dagen per week werken. Zolang ik in ieder geval mijn thuisdag met de kinderen kan behouden.
Ik heb 4 dagen ingevuld. Officieel ga ik namelijk 3 dagen naar school, en loop ik 1 dag stage. Maar in de praktijk komt het vaak voor dat ik dus een halve dag op school zit, of dat er een hele dag uitvalt. Maar het kan ook best zo zijn dat het toevallig een drukke week is. Aan de andere kant het ik altijd de schoolvakanties vrij!
4 ochtenden per week,heb 2 dagen ingevuld,kwa uren zijn het 2 dagen. maar ben wel meer tijd kwijt ,met wegbrengen en ophalen naar oppas enz. heb dus 3 echte hele dagen vrij per week.
Ik werk fulltime en blijf dat doen. Mijn vriend werkt in de horeca en heeft het zo geregeld dat hij max 2 dgn per week overdag begint. Dan past oma op. Voor de rest lossen we elkaar af.
Even offtopic. @kim: wat grappig dat zoveel verschillende pendels hetzelfde zeggen. Bij mij zit er nogal wat verschil in haha. Sorry nu weer ontopic. Had al gereageerd dat ik 3 dagen werk.
3 dagen, maandag, woensdag en donderdag (24 uur). wellicht in de toekomst nog een half dagje erbij. Maar dat is nog wel ver weg. Voor nu is dit goed.
Ik werk nu nog 4 a 5 dagen om zo'n 18u p/wk te maken. Per 1 juni ga ik 3 dagen werken (ma, do, vrij), 24u per week.
Uuh nu 0. Ik heb betaald verlof tot 1 juni. Ben wel voor werk aan het kijken, maar heb geen idee hoeveel uur/dagen. Denk dan 2 dagen, maximaal weer 3. Ben nu ook wel weer een beetje klaar met het thuiszitten.
Ik werk niet zoveel: Maandag: 8.30-12.30 Dinsdag : 13.00-17.00 Donderdag: 8.30-12.30 12 uurtjes dus...