ik werk 18 uur per week in de zorg.... heb geen vaste dagen, kan de ene week 4 zijn en de andere 2..... draai zowel kortere diensten als langen ( nachtdienst) heb 3 aangeklikt kom ik gemiddeld op uit dan
Ik werk 4 dagen, ma-di-do-vr van 8:00 tot 16:30. Bevalt nu uitstekend. In het begin (na de bevalling, dus) vond ik het pittiger dan ik had verwacht, maar nu we het gewend zijn & ik leuk werk heb vind ik het wel lekker
Wat werken er veel mensen 4 (of 5) dagen! Meer dan ik had verwacht in ieder geval Leuk om te zien/lezen
ik werk in 3 dgn 24 uur ma di en do ideaal omdat de oudste wo halve dag school heeft en de vakanties vaak al op vrijdag ( -middag ) beginnen
Heb 4 ingevuld, maar deze week werk ik er 7 achter elkaar..Het hangt er een beetje vanaf. Volgende week werk ik 5. MAAR niet altijd hele dagen. Ook wel eens 2 of 3 uurtjes. Deze week had vriendlief late dienst waardoor ons meisje maar 1 dag naar de oppas is geweest. Moet zeggen dat het voor mijzelf ook een veel geruster gevoel geeft als ze thuis is.
Officieel 4 dagen, 32 uur per week, waarvan 4 uur ouderschapsverlof. Maar de laatste tijd is het toch weer meer in de richting aan het gaan van 36 uur, het is gewoon hardstikke druk en we zijn aan het uitbreiden en ik heb er steeds meer mensen bij. Wel erg leuk, en ik krijg er energie van!
Ik werk 2 dgn per week. Maandag van 09:45-15:15u Vrijdag van 09:45-15:15u Maar ik werk ook wel is meerdere uren,as Maandag moet ik om 09:00u beginnen.
Bij mij wisselt het. Ik werk 24 uur in loondienst, en daarnaast een variabel aantal uren als zelfstandige. Meestal verdeel ik het over 4 dagen. Ik heb dus op 4 dagen gestemd, maar ik bedoel daarmee niet dat ik vast 32 uur werk.
Ik werk 2 a 3 dagen in de wisseldiensten... Ik vraag me af he...hoe doen jullie dat met de opvang als je meer dan 3 dagen werkt????
Mijn man werkt gelukkig wisseldiensten, dus dan snachts/avond/weekend en is dan doordeweeks ook wel eens thuis. Als hij moet werken gaat Jayden normaal op ma-di naar de buurvrouw en wo naar de ene oma en do naar de andere oma. Deze week hoeft Jayden maar 2 dagen naar de oppas omdat papa lekker thuis is voor de rest.
3 dagen in onregelmatigheid, in het weekend is manlief gewoon thuis dus komt neer op 1 a 2 dagen in de week oppas gemiddeld (ene week 2 volle dagen andere week niet of 1 dag)
Ik werk 4 dagen. Op dit moment nog 28 uur ivm 4 uur ouderschapsverlof maar vanaf 1 juli weer 32 uur. Ik heb wel de mogelijkheid om een deel van de tijd thuis te werken (maar doe dat alleen als de kinderen naar het kdv zijn of er opvang in huis is... anders doe ik toch niets) Mijn kids gaan 2 dagen naar het kdv (ma-di). Op woensdag is papa thuis. Op donderdag komen opa en oma en vrijdag ben ik thuis.