Hier 4 dagen (32h) met een reistijd van een uur. Veel te veel. Per 14 feb eindigd mijn contract en ben nu aan het kijken waat ik dan eens ga doen
manlief 40 uur ik gemiddeld 3 dagen ( verdeeld over 1 hele dag van 9 uur en 2 avondjes van 17:00 tot 23:00) En andere week 1 hele dag en dan het weekend.
18uur twee dagen van 9uur. Manlief werkt veel te veel 6 dagen in de week. En vaak s'avonds ook nog weg.
4 dagen (32 uur) en manlief werkt 5 dagen maar danvan dindag t/m zaterdag, dus oppas voor 3 dage nodig
Ik werkongeveer 8 tot 10 uur per week over twee dagen. Tot dl 11 mnd was ben ik thuisgeweest. We hebben een winkel, manlief werkt dan ook zes dagen. En mijn hulp was erg welkom met bepaalde dingen. bij een tweede strakjes wil ik weer het eerste jaar thuis blijven.
2 avonden van in totaal 12 uur, en daarnaastn ga ik ongeveer 20 uur per week naar school en studeer ik thuis gemiddeld 10 uur per week.
3 dagen (24uur) Man werkt 5 dagen als kok en is op woensdag en zondag thuis! 1 dag kdv en 1 dag oma! top geregeld zo!