Wij zoeken voor ons dochtertje van 1 jaar een goed kinderdagverblijf in Delft, voor een a twee dagen per week. We hebben al informatie aangevraagd bij verschillende kdv-en en gaan daaruit een selectie maken bij welke we willen gaan kijken. Ik vraag me af of er mensen op dit forum zijn waarvan ook een kindje naar een kdv in Delft gaat en wat hun ervaring is. Ik ben benieuwd!
haj meid ik heb zelf in delft gewoont en heb stage gelopen bij meerdere kinderdagverblijven de fijnste ervaring heb k met plukkebol er zijn 2 vestigingen. succes met zoeken zou gewoon eens langs gaan om te kijken wat je er van vindt
@Lindy; bedankt voor je reactie! Zou je me misschien ook wat over de andere kdv's kunnen vertellen waar je stage gelopen hebt?! Tot nu toe vind ik , Plukkebol, Villa Knotz (locatie buitenhofdreef) en Floddertje het meest interessant.
heb bij plukkebol maar heeel even stage gelopen het is een leuk bedrijf. kinderen wordt gestimuleerd om veel zelf te doen, ouders worden zowat overal bij betrokken, de leukste lokatie vind ik trouwens aan de klooster kade in de wippolder. Je zou gewoon eens moeten gaan kijken het is moeilijk om voor een ander te bepalen wat goed is voor je kind.. overigens vind ik plukkebol bol wel vrijprijzig . succes met zoeken