Ik ga ook van fulltime naar 3 dagen werken. Mannetje lief werkt onregelmatig en het zou zonde zijn dat hij minder gaat werken.. bijv elke donderdag thuis ofzo... want hij heeft weken ertussen zitten dat hij doordeweeks veel thuis zit. Dus hij blijft fulltime.. en ik heb het zo geregeld met mijn baas dat als mijn partner thuis is op de dinsdag en maandag ik gewoon mag komen dus zo pak ik dan af en toe extra uurtjes mee.... ik zal het liefst ook fulltime willen werken puur om het inkomen.. maar dan voel ik me schuldig denk ik ten opzichte van de kleine... dus dat ga ik maar niet doen... maar jaaaaaaa centjes moeten rollen, maar ze moeten dan ook binnenkomen niet waar
Ik werkte 4 dagen en omdat ik lesgeef in het voortgezet onderwijs is dat met al het extra werk erbij in de praktijk gewoon vijf (veel avondwerk). Meer wil echt niet vanwege chronische gezondheidsproblemen, minder kan eigenlijk niet want dan is er te weinig zekerheid (mijn man werkt met losse contracten). Ik heb een vaste aanstelling, dus die 4 dagen geven genoeg zekerheid. En het is wel een hele leuke baan, dus dit blijf ik gewoon doen als Kindje er straks is. Mijn man was al enkele jaren in de praktijk de 'huisman' omdat ik niet óók nog het huishouden kan doen, nu wordt het gewoon norm. Hij heeft soms heel veel werk en dan weer veel minder, dus hij is degene die straks standaard 'inlevert': minimaal 2 dagen thuis. Kindje gaat de twee dagen dat geen van ons beiden thuis is naar mijn vader. Het werkte altijd al goed voor ons. En ik zie Kindje nog vaak genoeg zo.
Ik ga 2 dagen werken en een avond.. Ik ben eigen baas dus kan het makkelijk zelf plannen.. onze kleine zal 2 dagen naar oma gaan!
ik werk nu fulltime, en ga na mijn verlof 4 dagen werken. ook ivm de financiele kant, anders zou ik wel minder willen
Ik werk ong. 20 uur per week, dit versnipperd over de hele week, om de week de maandag vrij en elke week de donderdag vrij en di. overdag ook altijd vrij en woensdagmiddag vrij. Ook heb ik nog een eigen bedrijf, maar hier werk ik geen vaste uren voor en krijg ik ook geen vast inkomen van binnen. Ik werk naar gelang ik een opdracht heb... Dit bevalt me goed. Gr. Niki Gr. Niki
Ik werk nu 4 dagen (80%), ik wil straks graag 70% gaan werken in 3 dagen tijd. Dan zal ik wat atv kwijt maar het zou ideaal zijn. Nu mijn baas nog overtuigen...
Hallo, Ik werk nu filltime en ga straks 2 dagen werken. Ons kindje zal dus 2 dagen naar een kinderdagverblijf gaan.
mijn man werkt 38 uur, ik 24 en dat houden we ook zo, bevalt erg goed en ik werk dan op zaterdag 1 keer in de 2 weken een hele dag en dan is mijn man altijd thuis. verder past mijn moeder op en overwegen we 1 dag kdv in de week, ook voor kontakt met andere kindjes en mensen
Voor mijn dochter ons leven rijker heeft gemaakt werkte ik 40 uur (man ook). Toen ik na mijn verlof weer aan 't werk MOEST, kwam oma 1 op maandag en oma 2 op dinsdag. De donderdagen werkte ik meestal een halve dag en dan was papa thuis. Omdat dat niet werkte voor mij (halve dag) hebben we besloten onze dochter de donderdagen naar kdv te 'sturen'. Als ons leven nog rijker wordt met nr 2 , en ik weer aan 't werk MOET gaan we het anders oplossen. Oma 2 wil niet meer oppassen en dan gaan nr 1+nr 2 twee dagen naar kdv. We gaan het proberen te rekken tot het einde van dit jaar met ouderschapsverlof en ruilen van dagen werk. We zien wel hoe het loopt. Drie dagen werken bevalt mij prima. Meer zou ik niet willen.
Wij werken allebei onregelmatig en op dit moment full-time. Ik ga na de bevalling 4 dagen p. week werken en mijn vriend blijft full-time werken. Toch hebben wij door ons beider onregelmatige werk maar heel weinig oppas nodig. Wat ik wel erg lastig vind is dat er geen kdv in de buurt is waar je kindje ook 's avonds/weekend opgevangen kan worden aangezien dit bij ons de enige tijden zijn waarop wij opvang nodig hebben. Maar goed dat we beide zo'n lieve ouders hebben!
Ik ga 4 dagen werken en mn man 4/5... Ik werk onregelmatig, dus die kleine heeft niet veel oppas nodig...
Manlief blijft 40 uur werken. Ik ga 32 naar 24 uur, dus drie dagen...1 dag schoonmoeder 1 dag eigen moeder, en 1 halve dag naar mijn tante
Meiden wanneer hebben jullie op je werk besproken hoeveel je na de bevalling wil blijven werken. Ik heb dit nog niet gedaan. Moet ik binnenkort maar even gaan doen. Ik ga als het mogelijk is 5 of 6 dagen achter elkaar werken eens in de 2 weken. Mijn schoonmoeder kan dinsdag en woensdag oppassen. Mijn moeder donderdag en vrijdag en mijn vriend is er op zaterdag en zondag.
hoi ik werk nu 36 uur en ga naar mijn verlof 24 uur werken. het liefst zou ik stoppen met werken, maar tja die euro he. dat is helaas voor ons niet te doen! het zal nu al even flink wennen worden, maar dat komt wel goed. manlief blijft gewoon fulltime werken, de kleine zal een dag naar oma gaan en 2 dagen naar het kdv. liefs
Hoi, ik werkte eerst 2 dagen maar ik heb nu de luxe dat ik niet meer hoef te werken en daar geniet ik van. Veel mensen vragen me of mijn wereld dan niet klein wordt, maar het is maar net hoe klein je m zelf maakt he? Bij mij wordt ie alleen maar groter. Groetjes, Lilith