Anne slaapt van 8 tot 7 uur smorgens ze krijgt dus geen avond voeding meer. Maar nu zit ik met de flessen ze heeft er eigenlijk nog wel 5 nodig op een dag nu geef ik haar om 7 uur een fles(dit kan niet meer gerekt worden vind ik ook zielig)dan om 10.00 13.00 16.00 en dan om 20.00 Voor mijn gevoel zitten de flessen veel te dicht opelkaar ze krijgt trouwens 180 zes schepjes.wat denken jullie er van als jullie dit zo zien. alvast bedankt
met vier flessen kom ik trouwens niet uit ze krijgt namnelijk om 7 uur de eerste en langer dan 4 uur tussen door kan ze echt niet wachten. en om haar later naar bed te doen is ook geen opsie want ze is heel moe om 7 uur kan het dan nog net en uurtje rekken
Ik denk dat 5 flessen - zoals je het nu doet - goed is hoor. Je zou naar 4 flessen kunnen gaan en dan de laatste fles iets eerder geven: dus om 7.00, 11.00, 15.00 en 19.00 uur. Dan zit er ook maximaal 4 uur tussen elke fles. Dit deed ik bij mijn dochter ook toen zij ruim 3 maanden was. Dan hoef je die laatste fles ook niet meer te rekken.
bedankt voor jullie reackties ik zal morgen eeens proberen om er inderddad 4 uur tussen t laten en om 7 uur savonds uit te komen kijken hoe dat gaat