Hallo allemaal, Mijn vriend en ik proberen nu 6 maanden om een kindje te krijgen, ik weet precies wanneer mijn eisprong is, maar het komt regelmatig voor dat mijn vriend dan te moe is om te vrijen ( hij werkt onregelmatige diensten). Dit vind ik erg moeilijk, want het is natuurlijk belangrijk is om op deze dagen te vrijen. Hebben jullie dit ook : en hoe gaan jullie hiermee om? Groetjes Lieselot
Ik kan je hier helaas niet mee helpen. Mijn hubbie heeft altijd zin, ook al zou ik hem midden in de nacht wakker maken, is wel eens vervelend, maar bij het klussen voor een beebje is het wel gemakkelijk. Hopelijk vind je een oplossing, of kun je er met je vriend over praten. Succes. Liefs Moons
Ik heb dat ook weleens gehad met mijn vriend toen wij aan het proberen waren om zwanger te worden (hij werkt ook zeer onregelmatig) en ik heb toen weleens gewoon gezegd 'blijf jij maar lekker liggen, ik doe het werk wel' Haha En dat was echt geen probleem hoor....Zo erg geen zin had hij dan ook weer niet
haha lopende band werk hierzo...er op en eraf en klaar is kees... ik ken het ik heb er ook niet altijd zin in maar mijn mannetje is maar wat blij met het maken van een beeb...hihi groetjes
Ik ken het best wel hoor. Ik zeg meestal wel wanneer mijn eitje eraan komt en dan houdt mijn man wel rekening met klussen dus: eerder naar bed gaan of vroeger thuis komen ed of voor een afspraak nog klussen of vroeg in de morgen.
Ik ken het gevoel. Die van mij heeft ook wisselende diensten en als hij laat thuis komt heeft hij ook neit vaak zin. . Dus ik baal hier soms ook wel van. maar ja wat kan er aan doen? Verplichten is ook zo wat he
Nou me vriend heeft even een dipje gehad toen een hele week zonder gezeten (niet heel erg want we willen er geen druk achter zetten we zijn net bezig) maar kan begrijpen dat als je een paar maandjes verder bent dat het niet leuk is. Ik zou zeggen praat erover met je vriend en leg uit dat hij het niet alleen voor jou doet maar ook voor zichzelf toch?!?!?! En maak alles weer een beetje spannend. Stuur hem leuke (sexy) smsjes als hij nog op zijn werk zit dan kan hij vast niet wachten tot hij thuis is... succes!
ja die spannende berichtjes helpen vaak wel haha maakt het ookw el weer grappig. Ja toch? Ach we blijven ons best doen en hopen dat het snel raak is
Hoi hoi, Fijn dat jullie zo snel regeren, ja aan die smsjes heb ik ook al gedacht, maar mijn vriend heeft sowiezo al een veel lager libido dan ik, das dus ook nog eens lastig........ Hij is er ook lang niet zo erg mee bezig als ik, hij wil het wel net zo graag, maar kan naar eigen zeggen pas enthousiast zijn als het eenmaal zover is. Dit is ook moeilijk voor mij omdat ik graag alle voorpret ook met hem wil delen, maar zo zit hij helaas niet in elkaar! Maar gelukkig zijn jullie er dan, kan ik het toch nog kwijt! hihi Groetjes Lieselot!
of het zo is weet ik natuurlijk niet maar vertel je hem ook dat je vruchtbare dagen eraan komen of dat je in je vruchtbare dagen zit? kan me wel voorstellen dat als hij al niet zo'n hoog libido heeft dan jij het voor hem een prestatiegericht iets gaat worden en dat staat natuurlijk niemand echt aan (zowel bij de mannen als vrouwen) hoop in ieder geval voor je dat je snel zwanger mag worden meid
Ja, klopt ik vertel het hem inderdaad en hij heeft ook last van die prestatieplicht, maar als ik het niet vertel, vrijen we te weinig om zwanger te worden en zijn mijn vruchtbare dagen voorbij zonder dat er geklust is! Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling....... We hebben het er wel over gehad en we hebben afgeproken dat we meer tijd voor elkaar gaan nemen om zo een beetje die druk eraf te halen Maar het blijft lastig hoor, ik wil zo graag zwanger worden dat ik vaak teleurgesteld reageer als ie niet wil vrijen en dat is natuurlijk ook niet bevordelijk voor zijn zin! Groetjes...
je zou natuurlijk kunnen proberen om niet te vertellen wanneer je vruchtbare dagen zijn en hem aanhalen zoals je normaal doet als je zin hebt dan zal er van hem misschien ook wat meer druk af gaan succes in ieder geval
Ja, dat is misschien wel een goed idee, ga ik zeker proberen! Vind het alleen zo moeilijk om niet teleurgesteld te zijn als ie dan geen zin heeft en ik vruchtbaar ben. Maar het is het proberen zeker waard! Groetjes Lieselot!
Ik heb precies hetzelfde met mijn vriend... frustrerend af en toe he. Hij wil het dolgraag maar je hoort hem er verder niet veel over... rare wezens die mannen! haha!
haha precies dat is een goeie manier. die van mij werkt ook onregelmatig. ennuh mijn banner is het resultaat van goedmaakseks midden in de nacht!. eerst heftige discussie gehad en daarna de sterren van de hemel ge***
indd smoek! ik vertelde het nooit. pas achteraf zo van nou ik hoop dat je goed gemikt heb want het was mijn EI tijd. haha hij zag daar de humor wel van in
Zou hem gewoon niet vertellen wanneer precies je vruchtbare dagen zijn.....en gewoon eerst eens een lekkere massage geven eerst erg ontspannend....en de rest komt vanzelf wel....... :c:
ook wij hebben hier wel eens last van! Erg lastig, vooral met onregelmatige werktijden! Ik heb geen zin meer als het erg laat is, dan val ik om van de slaap en s'morgens kan hij niets hebben en ben ik vol met energie! Een mooiƫr begin van de dag is er toch niet?
Hier ook hetzelfde hoor Mijn man is moet vaak al om 4 uur op en is dan savonds meestal moe als hij thuiskomt m.n. op vrijdag is het dan meestal geen klusdag want dan is hij moe van de hele week We hebben het weer wel goed over gehad en hij wil ook graag een kleintje dus gaan we bewust wat eerder naar bed of we klussen meteen na het eten Maar ik veertel hem ook niet wanneer mijn goede dagen zijn. Hij vraagt zo van tijd tot tijd of we een beetje op schema zitten sexy sms-jes helpen hier ook goed
Hoi hoi, Bedankt voor al jullie goede raad, ik ga het zeker uitproberen! Heb net mijn eisprong achter de rug, dus het is nu weer afwachten Groetjes, Lieselot