Ik vroeg me af hoeveel dagen de meeste kindjes naar de creche gaan, Devon gaat sinds kort 3 dagen nl. op maandag-woensdag en vrijdag Edit Moderator: verplaatst naar juiste topic! Groetjes Marijke
Eva gaat straks (vanaf juni) 2 dagen naar de creche. In april en mei nemen we allebei ouderschapsverlof op, waardoor ik of mijn vriend thuis is met Eva.
Jantina: dat was haar vraag niet Ruben gaat per 1 feb. 3 dgn naar het KDV. Maandag - dinsdag en vrijdag. Elmo
Ik heb anders gestemd, Louise gaat namelijk 1,5 dag naar het kdv. Op dinsdag de hele dag en op vrijdag alleen de ochtend, op woensdag is papa thuis en de andere dagen ik.
Per maart gaat ze naar het kdv voor 1 dag in de week en na een tijdje voor 2 dagen als er plaats is. We staan op de wachtlijst.
Jelle gaat 1 dag in de week, op vrijdag, De rest blijft papa thuis... Flexibele opvang zou beter uitkomen, Ik werk in de zorg, maar helaas, dat kennen ze hier niet... Al vind ik 1 dag in de week eigenlijk wel genoeg.. Zo heeft papa ook wel eens de vervelende dingen, en niet alleen het leuk als hij thuis komt van zijn werk...
mijn antwoord staat er niet bij, sophie gaat in principe 2,5 dag, maar omdat op dit moment niet volledig plaats is, 1,5 dag.
Dinsdag t/m vrijdag. Als pa met zijn studie klaar is en voor een andere baan gaat, dan zou het leuk zijn voor hem om ook 4 dagen te werken. Dan is Vera drie dagen in het KDV. Als oma haar dan wel eens op vrijdag ophaalt is ze twee daagjes onder de pannen. Luxe wel Groetjes, Danielle
Dano op woensdag naar de ene opa en oma en op vrijdag naar de andere opa en oma. wij hadden een gastouder maar nu dus niet meer
terence gaat 3 dagen vind ik ook meer dan genoeg. zou zelf wat langer willen werken maar op dit moment niet. als hij wat ouder is misschien.
hoihoi, wij hebben ons kindje voor 3 dgn flexibele opvang aangevraagd, want oma kan de ene week 2 middagen en de ande week 2 ochtenden en het mannetje in huis gaat waarschijnlijk 1x in de 2 weken een vaderdag nemen. liefs mandy