Ik werk zelf 4 dagen per week en m'n man 3. Onze zoon gaat 2 dagen per week naar de creche. Volgens de leidsters zou hij best 3 dagen per week willen, hij heeft het naar z'n zin. Dan zou m'n man een dag meer kunnen werken. Maar 3 dagen per week naar de creche is voor een peuter wel OK, maar voor een baby vind ik het veel. Dus voorlopig houden we het zo.
Ik heb anders gekozen, de ene week 3 dagen, dan weer 4 en heel soms 5, ligt aan mijn lesrooster. Hij gaat sinds hij ee jaar is naar de creche, nog maar net dus. De meiden gaan naar de NSO.
Onze meid gaat 2 dagen, dinsdag en vrijdag. Wij hebben geen halve dagen op het kdv. Ik werk er zelf ook maar dan bij de peuters. Vanaf 4 maart gaat ze erheen.
uhm afhankelijk van mij werkweek... deze week zelf maar 1.5 uur naar oma andere week zijn het er 2 of 3 of maar 3x 2 of 3 uurtjes... dus geen peil op te trekken maar eigenlijk nooit meer als 2.5 dag denk ik
Anne gaat straks eerst 3 dagen naar het kdv, voor de vierde dag staan we op de wachtlijst, en kunnen we in september terecht. Dan wordt het maandag - dinsdag - donderdag - vrijdag
Wij hebben een aanvraag voor gemiddeld 20 uur in de week flexibele uren door een gastouder...we werken allebei onregelmatig dus voorlop is dit de beste oplossing!