Hoi meiden Zojuist heb ik de eerste follikelmeting gehad.. Vandaag CD 11.. 1 follikel links van ruim 10mm en rechts 1 van 7mm.. bmslijmvlies is 6.5 op t moment.. Ik heb voor het eerst clomid gebruikt, normaal is mijn ei op dag 23 (als ik een ei heb). Iemand die hier iets over kan zeggen? Ik denk zelf dat mijn eisprong als ik die heb dan in t weekend ga hebben.. wat denken jullie bij deze metingen?
Ik denk eerlijk gezegd nog niks.. er groeit wel iets maar of en hoe snel ze doorgroeien weet je niet. Wanneer moet je weer terug?
Bij deze metingen is het nog niet te bepalen wanneer je eisprong is. Ze groeien nu met 1mm per dag ongeveer en vanaf 14 mm ongeveer 2 mm per dag.
Komend weekend opnieuw een echo.. In mijn ziekenhuis doen ze eigenlijk nooit metingen bij clomid, is een beetje een uitzonderinf dat ik ze nu wel heb. Ze testen normaal gesproken progesteron na afloop, maar dan ben ik op vakantie.. dus nu op deze manier..
Valt helaas nog niets over te zeggen! Follikels onder de 14mm kunnen ook weer verdwijnen. Het kan dus best dat de volgende meting er weer een weg is of misschien wel weer een er bij! Vanaf 14mm groeien ze gemiddeld 2mm per dag! Het zijn gemiddelde en het verschilt echt per persoon en dan ook nog eens per cyclus! Succes meid!
Ik heb zojuist weer een meting gehad, cd 17 nu.. 1 follikel van 20mm en bmslijmvlies van bijna 8mm..😊
Dankjewel! Ik sta te stuiteren vanwege het resultaat van de clomid alleen al😄.. nu zijn wij weer aan zet.. en dan duimen..