Hoeveel dekens hebben jullie op bed liggen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Manlief een 4 seizoenendekbed in 1 hoes, tweeperoons.
    Ikzelf aan het begin van de nacht twee aparte 2 persoonsdekbedden en halverwege de nacht nog maar 1. Bedankt zwangerschappen, ik heb er nachtzweteritis van gekregen!
    In totaal dus 4 dekbedden, hihi. Maar ik vind het vreselijk onder 1 dekbed, daar krijgen wij gewoon oorlog van... ;)

Het raam staat trouwens altijd een beetje open, verwarming uit in de slaapkamer, ik vind het heerlijk! Mijn man klaagt daar altijd over en het is ook wel jammer voor hem dat hij aan de raamkant ligt. Ik hoop binnenkort een nieuw bed te kopen, een breder bed met een nieuw matras en dan ga ik wel aan die kant liggen.

2. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    de winterhelft van ons texelse schapenwoldekbed + een synthetisch dekbed achtig ding wat ik bij de Aldi heb gekocht. Onder het mom van:"handig als het een keer kouder is snachts maar nog te warm voor 2 wollen dekbedden". Het is lekker warm! Maar nu het stevig gaat vriezen vd week(wij wonen in het NO van NL) en we ook nog eens direct onder (een slecht geisoleerd) dak slapen én 1 klein roostertje vd luchtverwarming hebben, is er kans dat dit extra dekbedje wél wordt vervangen door het andere wollen dekbed!!
    Ach, en nóg dichter tegen elkaar aankruipen en oefenen voor de 1e, dan blijven we wel lekker warm, hahaha!!

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wij hebben beide een eigendeken, gewoon een normaal dekbed
    nu het snachts zo koud is hebben we over het voetenend nog een deken liggen zodat de voeten niet koud worden
    nu hebben wij boven enkelglas en geen verwarming enz, gister avond was 8 graden in de slaapkamer

4. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    1 donzen dekbed meer niet maar wij hebben dan ook een waterbed en die is heerlijk warm

Deel Deze Pagina