Hallo allemaal, onze kleine van 4 weken oud is dankzij mij (ik ben ook superverkouden) erg snotterig. Soms zo erg dat hij even moeite heeft met ademhalen door zijn neusje. Zou ik een neuszugertje kunnen gebruiken, en zoja waar haal ik die? Groetjes Laura
Ik persoonlijk zou het niet doen, beschadigt de neusslijmvliezen. Wat ik deed was een lekker warm badje maken en hierin ademvrij van zwitsal doen.
Die Zwitsal mag je toch pas na paar maanden gebruiken Had namelijk baby kamer klaar ze kwamen vd kraamzorg kijken toen zei die vrouw lees maar op de verpakking staat vanaf leeftijd op Neuszuiger was beter zei ze Die heb ik toen bij gehaald bij drogist
Zo'n neuspeertje kun je volgens mij al prima gebruiken. Na de geboorte word de neus ook vaak uitgezogen dus lijkt me niet dat hier een leeftijdsgrens aan zit.
Ik kreeg als tip om borstvoeding in het neusje te doen. (Ik weet natuurlijk niet of je dat hebt) En in het zk gebruikte ze de eerste week gewoon die flaconnetjes van DARO (tekoop bij kruidvat en dergelijke, het is gewoon zoutoplossing)
Wij hebben een neuspeertje gehaald bij de babydump maar de prenetal heeft ze en de DA en de kruidvat. En ik heb het bij mijn zoontje ook al gebruikt meerdere malen om al het snot er uit te halen. En het hielp goed.
Mijn zoontje heeft tien hij 2 weken dus was in het zh gelegen met het rs virus hier raadde ze hem juist aan, en vind het een ideaal ding! Ik zweer erbij Bij elke drogisterij te koop en hier ook bij de apotheek
Thanks voor de tips dames! Ik heb een neuspeertje gehaald vanmorgen en jeetje, wat kwamen er veel groene snotjes uit!! Hij vond het natuurlijk niet zo leuk, maar kon daarna meteen veel beter ademen, niet veel later viel hij dan ook heerlijk in slaap