Hij was inderdaad Omo wit Eigenwijs he! Het weekend komt eraan, dan gaat de tijd gelukkig altijd wat sneller! Jij hebt er echt al een heel traject opzitten zeg! Ik gun het je van harte!!
Ach....ik heb er al aardig wat gebruikt en ja, het blijft een teleurstelling als hij wit blijft. Jij succes met testen
Dusseldorf... Wij gaan het buitem NL zoeken inmiddels... Tja wij zijn bijna 3 jaar bezig... Maar hoop doet leven! Weet jij al wat meer?
Düsseldorf Hier was de test 3 dagen voor NOD positief. Daarvoor ook al wel, alleen toen twijfelden we nog of dat niet van de Pregnyl was 3 dagen voor NOD begon hij donkerder te worden.
Ben benieuwd hoe het daar gaat! Hoop het echt voor jullie! Ik ga voor IUI ronde 3, ronde 2 is helaas mislukt...
16 dpo toen ook pas getest 9 dpo licht streepje 10 dpo licht streepje 9? dpo licht maar duidelijk streepje 7 dpo tuurstreepje De rest weet ik niet precies meer ... Bijna alles al een keer gehad het verschilt per persoon en zoals je kunt zien ook nog per zwangerschap!!!