Hoeveel dgn voor NOD kwaaltjes?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Vlinderr, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Gefeliciteerd Becoming!

2. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    dames!
    Een week voor NOD voelde ik een soort ballon in mijn onderbuik, heel af en toe misselijk, dingen sterker ruiken. Na NOD eigenlijk alleen 'last' gehad van de ballon en wat krampen. Verder voel ik mij prima, slaap goed. merk wel dat ik savonds wat eerder moe ben.
    Liefs!

3. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Ook voor Lief een dikke felicitatie!

4. Divabieb

Divabieb Actief lid

24 apr 2012
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu 4 dagen voor mijn nod, en weet nog niet of ik wel/niet zwanger ben. Ik heb een aantal symptomen maar ook een hele rare en vroeg mij af of iemand dit herkent!?
    Mijn onder armen ( aan de pols kant ) zijn super gevoelig, alsof ik de huid geschaafd heb of verbrand ben. Dit allebei is niet het geval maar ik heb er echt last van! Zelfs een tshirt met lange mouwen doet gewoon pijn/ irriteert. Het zou ook een allergische reactie kunnen zijn, alleen zou ik niet weten waarvan die zou moeten komen. Het is ook niet rood, het ziet er normaal uit. Misschien kunnen jullie me ermee verder helpen.

5. Pixel2011

Pixel2011 Niet meer actief

Ongeveer 6 dagen terug dacht ik dat ik ziek werd, koud/warm, misselijk, last van mijn darmen, vreselijk moe... 2 dagen later kreeg ik last van gevoelige, opgezette borsten met diep blauwe aderen.... Vandaag positief getest (op NOD) dus ik had al symptomen ongeveer een week voor NOD. Misselijk, moe en gevoelige borsten heb ik nu nog steeds en slecht slapen en dromen ook hier bij mij sinds een dikke week!

6. Thenise

Thenise Lid

8 mei 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoor veel over misselijkheid, maar ik welke mate? Ik voel in mijn keel een soort van misselijkheid, maar niet echt kokhalzen of het gevoel hebben van overgeven. En ik heb een borst verkleining gehad dus ik weet niet of ik iets aan mijn borsten kan voelen. Heeft iemand toevallig ook een borst verkleining gehad?

Deel Deze Pagina