Hier alleen een hondje! Al heb ik daar wel hemel en aarde voor moeten bewegen voordat die er kwam.... Maaarrre gelukt!
een hond, een kat, 5 kippen, 1 haan en 2 kuikens (geslacht nog onbekend) En mijn man is af en toe ook net een beest. Telt die ook mee...
wij hebben 2 katten, 2 konijnen en een hele grote goudvis! kleine man, van bijna 3, vindt ze allemaal geweldig... mag heel graag helpen met de verzorging en aait ze graag!
Volgens mij heb ik daar wel eens van gehoord, ik had caviastal Lissenvaart US Teddy's en gladharen in choco-creme-wit en choco-bont Op een gegeven moment had ik mn doel wel bereikt en toen kwam mn dochter, toen had ik geen tijd meer om 2 keer per week 20 hokken schoon te maken. Nu heb ik nog 1 groot hok, van 3 bij 3 met 3 cavia's en een konijn erin
Wij hebben 2 katten, 2 chinchilla's, een paard en een vijver vol koikarpers. Ik ben zelf ook opgegroeid met dieren (2 honden en 2 katten) en vind het ook belangrijk dat ons kindje ook met dieren opgroeit.
wij hebben totaal 7 huisdieren. we hebben 2 volwassen katten, 2 jonge kittens van 12 weken, een husky pup van 6 maanden, en dan nog 2 goudvissen gekregen me oudste dochter wou graag vissen nou 1 dag ernaar gekeken en nooit meer haha . me kids zijn er helemaal dol op. en misschien krijgen we nog een grijsroodstaart papagraai erbij. dollen boel dus
hier 2 honden, 1 oudje van 13 jaar en een pup van 8 maand, onze daan kan er mee doen wat hij wil, zijn echte vrienden. En wij hebben ook ruim 200 koeien, en dat vindt hij echt helemaal geweldig, is het liefst de hele dag in de stal, om koeien te aaien en kalfjes te voeren. En de koeien likken hem overal en hij vind het om te lachen
wij hebben een mopshond, diaz en de kleine is er razend gek mee. een van zijn eerste woordjes was dia ik had een zoutwater aquarium, maar die moest plaats maken toen tygo eraan kwam
Ik heb twee duitse staanders korthaar, twee katten en een zoet aquarium. En natuurlijk mijn aapje. (manlief) hahahahaha
Wij hebben 2 honden. 2 teefjes. De oudste wordt deze maand 2 en is een golden retriever en de jongste is 1,5 en een boulab, dit is een mix van een berner sennen en een zwarte labrador!
2 katten van 5 jaar oud en een labrador pup van 9 maanden. Ook nog een 800liter aquarium maar die gaat er hoogst waarschijnlijk uit.
Wij hebben 2 honden 1 duitse herder en 1 jack russel. 1 kat en vissen hebben een vijver en aquarium. Met de kleine en de honden gaat het super. Ze kunnen niet zonder elkaar. VInd het zelf soms wel wat druk maar het is ook weer een super gezicht als ze met elkaar aan het spelen zijn. Groetjes Debbie