Hier vier honden (drie Duitse Herdershonden en een Weimaraner korthaar). Sinds een paar weken hebben we ook twee krielkipjes en drie kwartels. Onze meid vindt het helemaal geweldig ze reageert ook echt op de honden als ze ziet enzo. De koeien van de buren vindt ze ook het einde. Vorige week heeft ze samen met mama een paar rondjes paardgereden, groot succes!!!
Wij hebben 2 dwergpinschers(hondjes),cavia en een voliere vol vogels..Onze zoon is stapel op dieren.Het is goed voor kids om met dieren op te groeien.Als ze allergisch worden heeft niet zozeer met aantal dieren te maken geloof ik.Kun je niets aan doen.Als onze zoon wel allergisch zou zijn,dan deed ik ze wel weg(hoe erg ik het zou vinden).Ze kunnen er goed last van hebben.
Geen. Willen ooit wel een dier, maar dan moet de kleinste minimaal 6 zijn vinden we. Denk dat het een hond wordt. Zoonlief is helemaal gek op dieren trouwens....
we hebben 4 waterschildpadjes, 2 baardagamen, 1 australische wateragaam en visjes. Zou wel graag een hond willen, maar daar hebben we op dit moment gewoon geen tijd voor, dus die gaat er voorlopig niet komen.
We hebben twee bassets (honden), twee parkieten, drie pony's en een begische trekpaard. Oja we hebben ook een 'huis'fazant en wilde konijntjes in de tuin
Wij hebben een hond en 5 cavia's (cavia's zitten buiten in een zelfgebouwde ren van 3 vierkante meter) Ik ben van mening dat huisdieren een hele positieve invloed op kinderen hebben en ze op vroege leeftijd respect leren krijgen voor dieren. Onze zoon (1 jaar) vind vooral de hond geweldig. Hij schatert al als de hond in de buurt komt.
Geen. Ik ben allergisch en dieren zonder haren vind ik niks aan. Overigens ben ik dieren door mijn allergie dus ook nooit geweldig gaan vinden, dus ik vind het wel prima zo! Hoop extra 'gedoe' lijkt me. Ik vind het ook knap trouwens dat sommige mensen een kind, of kinderen hebben, en daarnaast (tig) dieren verzorgen!
Wij hebben 4 poezen rondlopen: Lady Lana Rosie Kyra Mijn vriend heeft het maar zwaar met 5 dames in huis
2 beesten Een franse basset van bijna anderhalf Een kater van 7 jaar oh ja en mijn man is ook af en toe net een beest in huis hahahaha
2 hondjes ( Peanut en Belle, dwergpinscher en chihuahua) en een konijn genaamd Wortel En jahh... mijn hond is kleiner dan mijn konijn
Wij hebben drie katten waarvan er 1 buiten woont (met een luikje naar de bijkeuken), een hond en een cavia. Onze zoon is nog maar net geboren, dus het was best spannend hoe de dieren gingen reageren. De poezen vonden het gehuil de eerste twee dagen eng maar nu gelukkig niet meer. En de hond was vanaf het eerste moment dol op onze kleine man! Als hij huilt wil de hond graag helpen troosten, echt zo lief!
Leuk dit toppic! Zelf ben ik ook wel benieuwd naar hoe onze honden zouden reageren op een nieuw gezinslid. Op kinderen reageren ze erg goed. Maar dat zijn wel kinderen die in verloop van tijd weg gaan. Wij gaan over 5 weken op vakantie met vrienden,zij hebben een zoontjean 2 en ook onze honden gaan mee. We hebben trouwens 2 schatten van beagles, het zijn echte goedzakken...... Verder hadden we 3 konijnen, dwerghangoren. Maar die zijn helaas door een virus allemaal kort na elkaar gestorven.