Ooowh dan valt die beestenboel bij ons nog wel mee! Manlief loopt er steeds zo over te zeuren, maar gelukkig ben ik niet de enige, haha! Ik zou er héél graag een hond bijwillen (duitse herder), maar aangezien wij 3 hoog wonen zonder lift, gaat dat voorlopig nog niet. Maar zodra we een eengezinswoning hebben komt er een hond, begin ik weer met de cavia's en wil ik duiven erbij
Ja heel veel, we verkopen de eitjes ook, heb een bord in de tuin gezet, krijg allemaal mensen en buren met lege doosjes aan de deur. Voel me soms net een Boerin
ik heb een parkiet van 24 jaar oud en zelf heb ik hem 21 jaar en sinds een jaartje hebben we er een konijn bij... hoe oud de konijn is weet ik niet, heb haar gekregen..
precies weet ik t aantal niet, ik schat rond de 100, aantal soorten is makkelijker.. 2 ( kat & koeien) gijs vind de kat een leuk bewegend speelobject, dat steeds wegloopt als ie in de buurt komt.. Een aantal van de koeien vinden Gijs een bezienswaardigheid en komen gezellig bij je staan en snuffelen voorzichtig.. anderen moeten er niks voor weten en "rennen" voorbij.. Gijs vind de koeien wel prima.. Hij is er zeker niet bang voor..