Hoeveel dieren hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocoladekoekje, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ooowh dan valt die beestenboel bij ons nog wel mee! :D Manlief loopt er steeds zo over te zeuren, maar gelukkig ben ik niet de enige, haha!

Ik zou er héél graag een hond bijwillen (duitse herder), maar aangezien wij 3 hoog wonen zonder lift, gaat dat voorlopig nog niet. Maar zodra we een eengezinswoning hebben komt er een hond, begin ik weer met de cavia's en wil ik duiven erbij :p

2. Female

Female Niet meer actief

Ja heel veel, we verkopen de eitjes ook, heb een bord in de tuin gezet, krijg allemaal mensen en buren met lege doosjes aan de deur.
    Voel me soms net een Boerin :D

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wij hebben nu 1 poes maar we willen ooit een hondje erbij hebben maar of dat samen gaat met een poes

4. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    Alleen een mini papegaai.
    Is gelijk al genoeg voor mij.

5. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een parkiet van 24 jaar oud en zelf heb ik hem 21 jaar en sinds een jaartje hebben we er een konijn bij... hoe oud de konijn is weet ik niet, heb haar gekregen..

6. Chantalll

Chantalll Actief lid

7 feb 2010
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben 3 honden.
    2 staffords en een jack russel..

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    precies weet ik t aantal niet, ik schat rond de 100, aantal soorten is makkelijker.. 2 ( kat & koeien:D)

gijs vind de kat een leuk bewegend speelobject, dat steeds wegloopt als ie in de buurt komt.. Een aantal van de koeien vinden Gijs een bezienswaardigheid en komen gezellig bij je staan en snuffelen voorzichtig.. anderen moeten er niks voor weten en "rennen" voorbij.. Gijs vind de koeien wel prima.. Hij is er zeker niet bang voor..

Deel Deze Pagina