Hoeveel directe aandacht vinden jullie normaal?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Toetje77, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Het verschilt echt per kind is mijn idee. De oudste wilde (en wil nog steeds) ALLES het liefste samen met mij doen. Hij kan wel alleen spelen, maar vraagt me er de hele tijd bij. Zoekt bevestiging. Hij is nu overigens ruim 5 jr. Alleen TV kijken kan hij wel een tijdje alleen doen zonder mijn aandacht te vragen.

De jongste speelt al vanaf het begin graag alleen. Is nu anderhalf en kan zich letterlijk uren alleen vermaken. Gaat rustig puzzelen, beetje kleuren, dan weer met de blokken. Kijkt totaal nooit TV, dat vindt hij weer helemaal niks. Komt wel tijdens het spelen zo nu en dan heel even bij me, maar gaat dan gauw weer verder.

Dus echt een groot verschil.

2. knap

knap Niet meer actief

Was deze topic helemaal vergeten.

Nou in 2009 raakte ik zwanger hij ging naar een andere school en in 2011 zijn we verhuist naar een andere buurt en zo doende is het verwaterd het vriendjes gebeuren. Ik zeg wel elke keer neem op woensdag,s maar kindjes mee en heb ook kindjes gesproken je mag komen als je zin hebt. Maar de meeste kinderen bij hem op school wonen allemaal verder weg omdat hij op speciaalonderwijs zit en deze kinderen overal vandaan komen. en ik heb geen auto dus dan is het al lastiger maar ik hou hoop bijna naar het vmbo en dat hij daar weer wat vriendjes maakt en lekker met zijn vriendjes op stap gaat en ze mee neemt of hij naar andere kinderen toe gaat om te spelen ect ect. Zal hem na de zomer vakantie ook wat meer los gaan laten en zeggen dat hij van uit school niet meer altijd gelijk thuis moet komen maar met vriendjes leuke dingen mag gaan doen. Wat kinderen doen op hun 12/13/14 de haha. Geen rottigheid dan komt hij de deur niet uit tot hij 18 is haha;)

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Oh, wat jammer zeg. Mist hij het/ze niet?

Deel Deze Pagina