zwembad/kookpotje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door combijn, 6 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. combijn

combijn Lid

17 nov 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal
    wij willen binnenkort eens gaan "zwemmen" met ons 5 maanden oude zoontje. nou vroeg ik mij af mag je met je kleintje ook in zo'n warm bubbel kookpotje? weet er even geen andere naam voor en hoelang vinden de meeste kindjes het leuk in het zwembad? moeten we dan denken aan een klein half uurtje ofzo.
    alvast bedankt voor jullie reacties

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zou het persoonlijk niet doen met een jong kindje in een bubbelbad gaan (kookpotje zoals jij het zo leuk zegt)
    hier word aan geraden om niet langer dan een half uurtje tegaan met zo een kleintje

3. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier na het zwemmen altijd in het bubbelbad geweest. Dat was dan een grote en met alle baby's en ouders erin. Ze vonden het allemaal heerlijk en werden er ontzettend loom van. Lange slaap altijd na het zwemmen en bubbelen.

4. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    ik wil ook gaan zwemmen met mijn prinsesje, maar ben zo bang dat ze de boel bij elkaar gaat krijsen..

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier een paar weken terug lekker wezen zwemmen en ook gewoon in het bubbel bad geweest met 2 babys een van bijna 5 maanden en bijna 11 maanden juist een super manier om die kleintjes na een poosje in het normale zwembad. die van 5 maanden is zelf in slaap gevallen bij het gebubbel

Deel Deze Pagina