Goedemorgen dames, Vanochtend een test van de c1000 gedaan en na vijf min was er niks te zien. Ben wee gaan slapen en een uur later dit kleine streepje. Is dit een indrooglijntje? Alvast bedankt voor het antwoord. Liefs Mar
Hoi Mar! Ik ken deze test niet, weet dus niet of hij vaker een indrooglijntje geeft maarre... hij ziet er roze uit, dus wat dat betreft is het misschien wel goed nieuws Ga je één deze dagen nog eens testen? Spannend!!!!
Ik ken de c1000 testen niet maar ik vind hem voor een indrooglijntje te roze en te duidelijk. MIsschien even opnieuw testen over 2 dagen met ochtend urine en bijv een kruidvat test (die 2 voor 5 euro)
Ik zie wel wat maar hij lijkt me niet roze?? meer grijs. spannend hoor. misschien overmorgen weer een test doen. Ik wist trouwens niet dat de c1000 ook testen had? weer wat geleerd haha succes hoor hoop dat hij toch positief blijkt te zijn.
ik denk niet dat het een indrooglijntje is... (Over)/Morgen nog maar eens testen, en kijken wat er dan gebeurt. Maar volgens mij is het goed nieuws!!
Bedankt voor jullie reacties, ik vind het zo spannend. donderdag maar weer testen, zou het dan eindelijk na dik 2 jaar? Durf het eigenlijk niet te hopen. Liefs
Spannend hoor!! Mij lijkt ie ook wel grijs als ik eerlijk ben...maar wel een duidlijke streep zeg!! zou zegge nog eens testen over 2 dagen! spannend en duim voor je
zon test had ik ook van mijn eerste dochter. zelfde test en dus positief. later nog eens testen spannend hoor
Wat spanennd! Ik zou inderdaad ook donderdag nog eens testen en dan kijken wat hij aangeeft. En desnoods met kruidvat 2 v 5. Heel spannend!
ah Hoop het voor je, na 2 jaar jeetje...dus over 2 dagen ga je weer testen?? misschien dan kv 2v5? Spannden
Ik zie wel een duidelijke streep zeg.. ik hoop zo voor je dat het toch geen indroger blijkt te zijn! Is nu moeilijk te zeggen.. Zou idd nog eens testen zoals je zelf al zei, op donderdag. En hopelijk verschijnt er dan meteen zo'n streep Succes
Hey dames, Nog steeds niet ongi hier dus dat is een goed teken maar durf er eigenlijk niet op te hopen. Morgen weer een test doen maar is best moeilijk om te wachten. @ischus Kwam bij jou de uitslag wel binnen vijf minuten? Nou ik hou jullie op de hoogte! Liefs
lijkt posi hoor, vind hem erg duidelijk voor een indroger. zou gewoon nu een kv test gaan halen (zelf nooist zo goed in wachten hihi) succes meid!!!!
het is ook niet nodig om 2 dagen te wachten... als de test posi is wordt de kv test ook posi als je hem vandaag doet...