Hoi dames even jullie advies nodig. Mijn cyclussen van de laatste 3 maanden zijn 26-26-25. Aangezien ik altijd denk van hoe korter je cyclus hoe eerder je ei hebben we het vlak na mijn menstruatie gezellig gemaakt. Ik temp niet en gebruik geen ovulatie testen. Nu heb ik op CD20 een kv2 testje gedaan met ochtendurine en ik zag niks postiefs. Vandaag is het cd26 en zou of gisteren (aan de hand van de laatste cyclus) of vandaag ongesteld moeten worden maar nog steeds geen bloed en heb ook niet meer getest. Op CD17 en CD18 had ik slijm verloren en op dag 18 zelfs flinke steken ik kon maar 1 ding bedenken en dacht meteen aan mijn eisprong. Helaas hebben we het die periode niet gezellig gemaakt. Ik heb meestal een LF van 12 dagen (dit weet ik omdat ik hier voorheen wel altijd tempte en ovulatie testen gebruikte) en als op dag 18 werkelijk mijn ei is gesprongen dan zou ik met die lf fase pas aankomende zondag ongesteld moeten worden.. Volgen jullie het nog haha Nu denk ik zal ik toch testen (heb niks in huis zal ze dan moeten halen) of gewoon even vandaag afwachten zoniet tot zondag wachten? Waarom test je gewoon niet zul je denken. Omdat ik testangst heb. Klinkt heel gek maar ondanks dat we voor een tweede beepje willen gaan schrikt een positieve test mij erg af.. lang verhaal heeft te maken met mijn verleden.. Wat zouden jullie adviseren? Voel me trouwens gek genoeg niet echt zwanger ofzo wel last van wat krampen in onderrug maar totaal geen symptomen.
Ik heb ook een cyclus van 26 dagen met een lf van 11 a 12. Dag 15 is meestal mijn eisprong dus ik volg je. Wanneer was de laatste keer seks voor cd 18 (eisprong)
Op dag 8, 9, en 10. Daarna helaas niet meer. Als ik echt af moet gaan op die steken en slijmverlies dan zou ik op dag 18 max 19 een eisprong hebben gehad. Als dat zo is dan is mijn cyclus wat langer dit keer.
Oei als dat zo is zou ik idd niet voor zondag testen. De kans is dan best klein Maaar ik verlies soms ook heel veel slijm NA mijn ei.. Dan weet ik zeker dat hij bijvoorbeeld cd 15 gesprongen is en dan 2 dagen later ineens klodders slijm.
Ik heb het andersom en dat weet ik doordat ik toen tempte altijd eerst slijm verloor en steken en diezelfde dag of erna een positieve ovulatie test had. Ik wacht t nu af.. ook al is het moeilijk aangezien ik altijd na werktijd langs de kruidvat en etos loop
Haha zal ik doen en hier nog even laten weten hoe en wat! Ps: en ineens heb ik last van menstruatie krampen trouwens..
Zo irritant die "kwaal" kan met innesteling te maken hebben of menstruatie. Heb je altijd krampen van tevoren?
Het verschilt echt enorm. Soms heb ik echt dagenlang last van me borsten en onderbuikkrampen en slappe benen. Daarna wordt ik ook gewoon ongesteld. Vorige cyclus was een verassing. Was op werk en gelukkig altijd wel maandverband bij me. Ik moest nodig plassen en hoppa ongesteld. Helemaal geen pijn of krampen gehad.
we hebben wel iets gemeen haha Ik deed veel testen om te kijken naar de oploop , waar jij deze zomer commentaar op had Maar jij opent veel topics over testen Sorry kon het niet laten, zoek zeker geen ruzie ofzo
Huh ok.. Ik moest even graaien naar me oude reacties hoor maar ten eerste knap dat je dat nog weet. Ik weet namelijk lang en breed niet eens meer wat voor ontbijt ik gisteren op had en ten tweede als jij dit als ENIGE reactie wat ik gaf toen als commentaar omschrijft.. schiet mij dan maar lek! De topic was toen alleen uit de hand gelopen omdat ik juist commentaar over me heen kreeg terwijl ik het allemaal goed bedoelde. Maar ach..
@MamaZijnIsDeBom @paula1984 @Nina Sanders Kennen jullie dat verhaal van een dame die naar de kruidvat ging voor totaal iets anders en thuis kwam met een zwangerschapstest? Quilty as hell Hij is trouwens negatief wat ik toch wel beetje vermoede.. die cervixslijm en steken zijn dan toch van de late eisprong.
Ps ik test bij overtijd, of bij symptomen (als je bv niet je exacte eisprong weet) En jup sommige dingen onthoud ik wel desondanks men zwangerschapsdementie haha
Dat is heel erg jammer dan want was totaal niet rot bedoelt. Heb ik toen ook meerdere malen aangegeven destijds. Ik vond t alleen appart waarom iemand door zou moeten testen als een digitale test ervan af knalt en er duidelijk zwanger staat. Ja het kan zeker mis gaan en ook dat kunnen testen laten zien dmv aflopende strepen of helemaal niks maar wat kan je er dan aan doen? Waarom niet lekker genieten van t feit dat je wel zwanger bent dan stressen dat het misschien, heel misschien toch fout kan gaan? Dat is meer waar ik op doelde en had totaal geen bedoeling rot over te komen. Vorige zs teste ik 4 dagen voor NOD licht positief met de action. Kruidvat was gisteren echt superwit. De welbekende indroogstreepje zag ik amper. Dus echt duidelijke negatieve test.
Haha nou inderdaad.. mijn borsten jeuken als een gek. Dit was wel een symtoom die ik in de prille weken had van de vorige zwangerschap. Maar vannacht dacht ik dat de menstruatie toch zou doorzetten. Krampen en nu nog steeds heb ik er last van. Maar ja negatieve test dus zal wel niks zijn.