Hoi dames Heb geen inzicht in mijn cyclus 18 feb is mijn implanon verwijderd. 2 dagen erna kreeg ik mijn "menstruatie " ik had donderdag 10 maart een beetje beetje bloedverlies bij t afvegen en nu weer een soort van menstruatiegevoel. Gister negatief getest.. Als 10 maart een innesteling zou zijn.. zou ik dan al positief moeten testen?? Heb ook n innesteling bloeding gehad bij m'n vorige zwangerschappen maar toen was t meer n beetje bruin. Nu was het wat meer helder bloed.. Of zou dit alles nou nog zijn van t "ontpillen"
Volgens mij is 4 dagen na een innesteling wel erg vroeg om al positief te testen.. zou misschien wel kunnen, geen ervaring mee.. maar kan best zijn dat er nog niet genoeg hcG is aangemaakt. Denk dat de kans groot is dat je lichaam moet wennen aan het stoppen met de anticonceptie.
Nee met geen mogelijkheid dat je daadwerkelijk na 4 dagen positief kan testen! Het zou heel goed symptomen kunnen zijn van het verwijderen van de iplanon.
Bedankt voor jullie reacties.. ik wacht wel effe af Het zou inderdaad kunnen komen van dat alles weer op gang moet komen. Dit was ook de eerste keer dat ik een implanon had, met de pil had ik in ieder geval geen last van ontpillen
Ze adviseren om eerst een cyclus af te wachten en het dan pas te gaan proberen omdat je dan beter idee hebt van je cyclus en wanneer je uitgerekende datum zou zijn. Nu niets over te zeggen eigenlijk, behalve als je je eisprong zou weten
Haha ja mijn huisarts zei dat dat onzin is.. dat zeiden ze vroeger. Nu vertellen de echo's hoe ver je bent. Maar inderdaad het geeft voor jezelf wel meer zekerheid ja