Hee hee ik plaats even 2 foto’s eentje is van me •menstruatie?• andere is van de menstruatie cyclussen die ik gehad heb Ik wordt erg onzeker van de laatste maanden en ik weet niet hoe of wat… ik ben in november bij de huisarts al geweest die gooit het op hormoonverandering maar ik weet het gewoon niet normaal heb ik ook een heftige menstruaties nu deze laatste keer had ik dit bloedverlies helder rood en helemaal niet zoveel per dag maar wel 7 dagen… iemand bekend met me verhaal of ideeen wat me opluchting kan geven
Ik wil niet rot doen, maar je foto voegt echt niets toe. Bloed is bloed. Ik begrijp je vraag niet zo goed. Ik heb de dagen niet uitgerekend, maar uit je overzicht haal ik ong 1x per maand bloedverlies, dat is een nette menstruatiecyclus, zou ik persoonlijk zeggen. Tussentijds een beetje bloedverlies of een ietwat wisselende menstruatie kan inderdaad goed door (normale) hormonale schommelingen komen. Waar maak je je zorgen om?
Nou sorry voor die foto dan ik maakte me gewoon zorgen omdat ik een cyclus van 24 dagen had nooit gehad en minder bloed en ander kleur bloed als normaal minder heftig! En daardoor ook die tussen bloedingen.. sorry ben gewoon onzeker en zeker als je Dhr Google opent
Ik denk dat het best een keertje iets anders kan gaan dan normaal, we zijn natuurlijk gewoon mensen en geen robots die elke keer hetzelfde doen. Misschien ervaar je bijvoorbeeld meer stress deze maand? Of fysiek erg moe? Het kan echt met vanalles te maken hebben, dus zou je niet gelijk zorgen maken. Als je bang bent dat je geen eisprong hebt kan je uiteraard gewoon ovulatietesten doen, dan weet je het zeker dat je hormoonhuishouding zijn werk goed doet.