Paar dagen voor nod bloedverlies en zwanger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xjessy, 24 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xjessy

xjessy Actief lid

5 aug 2012
    110
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo meiden,
    Een paar dagen voor mijn nod heel licht bruin bloedverlies. Aangezien ik normaal in 1x boem ongesteld ben een test gedaan en ja zwanger! Maar vind het nu zo eng door die bloedingen. Iemand ook gehad en goed de zwangerschap doorlopen?
    Zie foto van mijn testen. image.jpg

2. kaatjuh81

kaatjuh81 Actief lid

20 apr 2015
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je testen zijn overduidelijk, als je voor nodig bloedverlies hebt kan dat heel goed van de ik innesteling zijn hoor. Ook tijdens de eerste drie maanden zijn er veel vrouwen met bloedverlies waarbij alles goed gaat. Probeer positief te denken en succes met aftellen naar je eerste echo

Gefeliciteerd!!

3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Je testen liegen er niet om, gefeliciteerd! Bloedverlies, en zeker bruinverlies in het begin van de zwangerschap hoeft zeker niet te betekenen dat het mis is. Hoewel ik er zelf geen ervaring mee heb, lees ik vaker dit soort verhalen, waarbij de zwangerschap gewoon goed verloopt.
    Mijn duimen draaien!

4. xjessy

xjessy Actief lid

5 aug 2012
    110
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank jullie! Ben nu wel weer gerustgesteld. Het is gewoon zo anders als bij mijn eerste daarbij voelde ik me echt zwanger en nu niet. Maar ja gelukkig is elke zwangerschap anders.

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    feit is dat je zwanger bent gefeliciteerd, en bruinverlies komt heel veel voor tijdens zwangerschap ik heb het in elk geval 5 keer meegemaakt en toch 5 goede zwangerschappen, sterker nog ben verbaasd dat ik nu geen bloedverlies heb hahaha

6. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Bij bruinverlies zou ik mij niet zo'n zorgen maken. Kan nog van de innesteling komen.
    Gefeliciteerd!

7. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Helemaal eens met onderstaande ;) gefeliciteerd!

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik heb zelfs twee dagen helderrood bloedverlies gehad rond nod. Dacht ongesteld geworden te zijn, maar het zette niet door. Toen bleek ik ook zwanger. Bloedverlies is na die twee dagen gestopt en heb verder geen last meer gehad.

Deel Deze Pagina