Ik zie een streepje rissie!! Hopen dat het oploopt. Ik ben nu 11dpo en heb nog geen testdrang. En trouwens ook te weinig tijd om te testen. Morgen ochtend te kort de tijd, ook druk. En dan dinsdag... tja, mijn NOD is geloof ik woensdag. Dus dan kan ik net zo goed wachten
Knap hoor Marieke502!! Kan bij 11dpo nog te weinig hcg zijn. Maar ik zit ok op dpo 10 , en toch een streepje. Dus het kan wel hihi.
Dankje wel dames!!! Hopen dat het een plakkertje is . Hoop dat jullie ook allemaal snel en mooie test in handen mogen hebben
Gefeliciteerd Rissie! Ik ben ( naar vermoeden, aangezien we niet temperaturen of testen.. en mijn ongi vorige maand ineens 3 dagen eerder kwam dan anders ) vandaag 12 dpo. Voel me niks anders, heb af en toe wat lichtje krampen wat eigenlijk geen naam mag hebben. Heb vannacht gedroomd over het doen van een test en deze was positief.. heb nu de neiging om te gaan testen
Maria: ik had ook geen sympthomen,voelde me ook gewoon zoals normaal en had ook gedroomd over een positieve test . Misschien toch eentje wagen ?
Ik had ook gedroomd over positieve test maar is nog zozeer de vraag of demijne werkelijkheid gaat worden :-/ Deze morgen krampjes en smiddags bij afvegen wat roze met afscheiding. Nu geen krampjes meer en geen roze of rood meer gezien. 11dpo kan toch geen innesteling meer zijn?! (staat ook in ons NOD forum dus sorry voor spam )
Weet het niet goed. Net nog getest en was enkel een schaduwlijntje te zien dus gok op negatief. Die laatste dagen voor NOD zijn echt slopend Had me nochtans voorgenomen om het niet zo te laten spelen maar helaas...
@Maria, ik ga morgen ochtend testen (heb ik net samen met manlief besloten) dan ben ik 13dpo. Vind het wel spannend!! Deze ronde is de eerste keer dat ik er niet echt mee bezig ben geweest. We hebben het gewoon gezellig gemaakt wanneer we daar zin in hadden, best vaak Ik ben er voor het eerst relaxed onder. Als het lukt is dat helemaal fantastisch, en als het nog niet raak is... dan gaan we gewoon vrolijk verder en dat voelt wel lekker ontspannen moet ik zeggen. De eerste paar maanden was ik er te veel mee bezig en merkte ik dat ik het nergens anders over kon hebben, nergens anders over kon nadenken. Is best lastig, zoals jullie vast wel weten maar nu dus een heel stuk minder.
Kat80: geloof dat je rond dpo 10 nog een innesteling kan hebben hoor , heb ik ergens gelezen. En wie weet klopt jeschaduw lijntje wel !! Spannend. Marieke ik was ee ook dag en nacht mee bezig soms om gek van te worden, zeker rond ei tijd constant met testjes in de weer en o als we maar optijd zijn.en dan de vanaf dpo 4 voel ik al iets , wat is dat steekje pfff. Nu heb ik gister dpo 10 positief getest en vandaag was het streepje al donkerder . Maar wil nu persee iedere dag testen in de hoop dat er nog steeds een streepje staat en dat hij oploopt ,ok weer bang om ongesteld te worden donderdag . Het is allemaal maar zenuwslopend dat zwanger worden/zijn.
Spannend! We gaan gelijk op... Ik denk dat ik ook maar een testjega doen. Heb ook helemaal niet het gevoel dat mijn ongi er aan zit te komen.