Marieke: oo ooke dus toch nog niet zwanger maar een ei !!! Ei is ook goed als hij dan over 2 weekjes maar positief is ! Spannend meid
ik ben pas 3dpo (denk ik) maar heb nu al drang om te testen zo stom! probeer nog 11 dagen te wachten...ondertussen heb ik een jeuk om gek van te worden.
Haha! Ja, kan ik begrijpen. Maar 3 dpo is nog zoo ver voor er iets zichtbaar zal zijn. Ook nog geen innesteling Misschien over 11 dagen wel een super positieve in handen!!
laten we het hopen! om spanning te voorkomen zeg ik niet tegen mijn man wanneer mijn nod is....hij vroeg er vanmorgen naar...zo lief...hihi
Hey dames, Ik ben helaas ongesteld geworden, tenminste daar lijkt het op. Gister was bruinig afgeveegd, en daarstraks een beetje rood/bruin. Dus nu ist wachten totdat het doorbreekt. Ik heb maar vast een nieuwe banner gemaakt. Fijn weekend x
ik ben vandaag 9 dpo en kon het het echt niet laten om te testen. helaas witter dan wit...ik zou bijna geloven dat ze het gewoon niet doen of dat je geluk moet hebben dat je een juiste test heb gekocht (zoals vroeger bij de flippo's). ik heb sinds gister al van die menstruatie pijntjes maar dat is wel errggg vroeg. hopelijk heeft het iets anders te betekenen. ik probeer deze maand niet zo veel mijn man op de hoogte te houden om bij hem ook telleurstelling en zenuwen te voorkomen...maar of dat echt iets voor mij is
Vreselijk hè, die testdrang. Ik heb dat ook heel sterk. Twee maanden geleden op 11dpo gaan testen en jawel. ..tuurstreepje!!! Helaas na 4weken en 3 dagen alsnog een vroege miskraam geworden. Ergens had ik liever niet geweten dat ik zwanger was maar kon niet wachten om te testen. Aan de andere kant. .... alles doet het dus een ik kan zwanger worden! Besloten om me er niet te veel meer mee bezig te houden. nu, twee maanden later ben ik weet 7dpo en kan niet wachten om te testen! !!!
Aah naar is dat he lamamama? Jij loopt bijna precies met mij. Ik heb in april een vroege miskraam gehad met 4 weken en 6 dagen maar kon het gelukkig nog wel redelijk positief bekijken doordat ik tenminste wel wist dat ik zwanger kon worden. En ik heb liever dat gehad dan dat ik bij de 8 weken of daarboven nog een miskraam had gehad, dat lijkt me misschien nog wel 10x zo erg . Nu inderdaad 2 maanden later zit ik op dezelfde dpo als jij (vandaag 8 dpo dus). Ik wil vrijdag op 10 dpo een testje wagen omdat ik dan jarig ben haha. Het lijkt me heel mooi om te kunnen zeggen dat ik op mijn verjaardag positief getest heb (ook al heb ik er niet heel veel vertrouwen in eigenlijk, maar you never know).
Heel vervelend hè die vroege miskramen! Hopen dat we allemaal snel positieve testen in handen hebben. Ik ben nu nig aan het wachten op mijn eisprong!
Ha, ik ga ook rond de 26e testen denk ik. De meningen over wanneer mijn eisprong was (als ie er al echt is geweest..) verschillen nogal. Ik houd aan dat ik vandaag op 8 dpo zit. Ik duim voor je!
Helaas vandaag (10 dpo) geen licht positieve test, omo wit. Ik heb nog 4 dagen maar ben er bang voor.
In ieder geval gefeliciteerd met je verjaardag Keke91! Jammer dat de test nog negatief is, waarschijnlijk toch nog te vroeg! Duimen voor volgende week!
Ik heb (denk ik) woensdag ovulatie gehad dus nu 2 dpo...vandaag met boodschappen ook testen gehaald, dan hebben we die alvast! Vorige maanden aldoor te vroeg getest en was ook aldoor negatief. ... wil nu proberen om langer tot wachten in ieder geval tot nod!, hoop dat het lukt!