Ik heb alleen nog een digitale clearblue met indicator... mijn lf is 13 ongeveer. zit nu op 8dpo a 9dpo als het goed is (banner klopt niet) ik weet niet of hij echt gevoelig is zoals CB zegt?
Even kijken of ik het goed begrijp. Je zit nu zo'n 4 a 5 dagen voor je NOD en je wilt testen met de CB met indicator? Heb ik het zo goed begrepen. Persoonlijk zou ik dat zonde vinden van het geld en die pas gebruiken bij een duidelijke test van kruidvat maar dat was niet je vraag Volgens mij hebben de 2v5KV en CB+indicator net zoveel hcg nodig. De wel/niet zwanger van CB heeft geloof ik meer nodig. Succes meis, ik hoop dat je positieve test hebt!!
hoop het en dat het dit keer ook blijft zitten ik ga proberen om te wachten tot nod. heb vaker hele gare streepjes gehad *verkeerde plekken, in totaal 3 streepjes enz enz* dus dacht dat dit misschien wel beter en duidelijker is alleen dat wachten valt erg moeilijk, dus vandaar de vraag, vanaf wanneer kan 't
Ja, ik snap je helemaal. Ik heb er ervaring mee. Ik heb wel/niet zwanger van CB nog liggen en die gebruik ik dus niet meer tenzij ik overtijd ben en dan echt een dag of 5. Ik zal voor je duimen!
vind ik wel knap vind wel dat het steeds lastiger word, zeker gezien dit voor ons ronde 8 is... die andere heeft geloof ik 2x zoveel nodig dus dan is dat wel zo handig inderdaad.
Grappig, ik vind het steeds makkelijker worden. Maar wij zijn ook al weer 16 maanden onderweg. Ik kan me niet meer voorstellen dat ik positief test dus testen voor NOD vind ik echt zonde. Ik was afgelopen maand niet eens meer verdrietig van een negatieve test terwijl ik overtijd was.. Succes meis, nog maar even afwachten!
das ook wel zuur. hopelijk heb je snel een positest misschien is het ook omdat ik vorige maand wel een positieve test had... dat ik nu weer zoiets heb: wil het gewoon zo snel mogelijk weten... geen idee denk dat het ook is omdat ik de hele dag thuis zit. op de verpakking staat 4 dagen voor nod: 55% positief, 89% bij 3 dagen voor NOD. (nouja van de zwangeren dan hihi)
CB met indicator is al een paar dagen voor NOD te gebruiken Vandaar dat de test ook 1-2 kan aangeven wat betekend 3-4 weken zwanger Ze adverteren ook altijd dat je voor je NOD ermee kan testen
Dit staat op de clear blue website Als je test vóór de dag waarop je menstruatie zou moeten beginnen en een niet zwanger resultaat krijgt, kan het zijn dat je toch zwanger bent maar dat het hormoongehalte in je urine nog niet hoog genoeg is om met de test te kunnen waarnemen. Klinische testen met de Clearblue digital zwangerschapstest vroeg in de zwangerschap hebben de volgende resultaten opgeleverd: 4 dagen voordat hun menstruatie zou moeten beginnen, kreeg 55% van de vrouwen de uitslag 'zwanger', 3 dagen van tevoren was dat 86% van de vrouwen, 2 dagen van tevoren 97% en 1 dag van tevoren 99%.
twijfel of ik het morgenochtend niet gewoon ga proberen... mijn LF wisselt namelijk tussen de 12 en 14 dagen... 1x zelfs 9dagen... dus weet niet zo goed wanneer ik kan testen :')