Ik ben erg benieuwd wanneer jouw temp gemiddeld daalt als je ongi wordt, hierboven een poll gemaakt. Bedankt voor het invullen alvast!
Leuk topic ben benieuwd naar de antwoorden. Ik weet helaas mijn luteale fase nog niet, dus ik kan geen antwoord geven.
Hey meis, dat heb ik dus ook vandaar dat ik zo nieuwsgierig ben............alleen reageert er helemaal niemand die het wel weet Kom op dames die het weten, zou zo leuk zijn om jullie ervaring te horen!
Het is hier heel verschillend. De ene keer daalt hij pas als ik ongie ben en de andere keer de dag daarvoor.
Op 13 dpo meestal (soms een dagje eerder, soms een dagje later). Dat is vaak een dag voordat het echte bloeden begint.
thanks meiden! Ik heb er zelf ook 12 van gemaakt, wel maar 1 maand vergelijking maaer beter iets dan niets dus een LF van 11 en ochtend op 12 dpo daalde mijn temp en einde vd ochtend werd ik ongi daarvoor 2 dagen spotting. Dit soort topics zijn zo fijn als je de tijd door moet komen van je LF dus blijven stemmen meiden hoe meer hoe beter
Pas halverwege mijn menstruatie, ik had daarom vorige cyclus ook niet aan mijn kaartje gemerkt dat ik zwanger was [wat overigens mis is gegaan].
He charissa, ik heb ook gestemd hoor meis. 4 rondes een LF van 11 dagen en daarna wisselend dus ik heb het op een gemiddelde van 13 gehouden aangezien FF dat ook doet dus lekker makkelijk.
@all, die gestemd hebben en of gereageerd bedankt, zit weer in mijn spannende fase dus altijd leuk om te lezen! @Assje, jeetje wat erg meis hoop dat je snel zwanger zult zijn van een plakbeeb! @Ikke, hey meisy thanks hoor!!! Handig he FF