Hallo allemaal, Ik ben een beetje in de war en hoop dat iemand me kan helpen.. Normaal gesproken zou ik over een week ongesteld moeten worden, maar dat is vanochtend al gebeurd. Meestal voel ik t al aankomen van te voren maar dat is niet gebeurd. Het bloed is van een lichte kleur en komt in druppels terwijl ik normaal echt vloei de eertse twee dagen. Verder heb ik al een tijdje last van zuur, vaker plassen (niet overdreven) en vanochtend braakneigingen tijdens tanden poetsen. Dit is echt nieuw voor me. Ik gebruik geen anticonceptie omdat ik zwanger wil worden. Natuurlijk hoop ik op een zwangerschap, maar kan het ook wat anders zijn?? Op het net lees ik van alles en snap er niets meer van. Help me aub
he apie 3, Nee heb nog niet getest. Ik zou rond de 11e ovuleren dus das 4 dagen geleden. En het zou toch te vroeg zijn?? zou ik denken.. Ik dacht er aan om t over 2 weken te testenn
Misschien heb je een vroeg eitje gehad en is dit de innestelling? Of gewoon een innestelling die flink op tijd is. Ik zou het even afwachten, of het echt doorzet. Zo ja, dan had je misschien een heel vroeg ei en is je cyclus een keer wat korter. Zo niet, dan zou ik het op een innestelling houden en volgende week of over 2 weken eens testen. Ik had vorige week wat bruin verlies (niet veel, maar ik zag het wel heel duidelijk in mijn onderbroek ook), ook een paar dagen na mijn geschatte ei. Wat krampen erbij in mijn buik. Nu is dat over en dit weekend is mijn NOD, dus ik ga gewoon testen. Ik zie dat kleine beetje niet als ongi! Maar ik weet niet hoe het bij jou is natuurlijk.
Je dient minimaal 2 dagen rood bloedverlies te hebben om van een ongi te 'mogen' spreken. Het kan zijn dat je eisprong bloed hebt gehad. Dan is ie dus later gesprongen dan je dacht. Kan idd ook een innesteling zijn. Dan zou je inwezen over een week ofzo kunnen testen.... Wel raar. Ik hoop op het laatste voor je!! Je gebruikt geen pil. Maar heb je die wel gebruikt? Hoeveelste ronde zit je in?
Ik vind je verhaal heel duidelijk klinken als een innestelingsbloeding, al hoeft dat het natuurlijk niet te zijn hoor! 4 dagen na je eisprong is dat toch de meest aannemelijke verklaring.... Ik hoop voor je dat het zo is. Gewoon over een week een test doen, dan weet je meer!
Hoi allemaal, Bedankt voor alle reacties en sorry dat ik er laat mee ben Vandaag ook bloed maar begint meer op menstruatie te lijken. K weet t echt niet meer, maja ga maar wachten op NOD en n keertje testen. Ga morgen op reis en ben dan zo'n 10 uur aan t reizen dus lekker druk en stressen (vliegen, rijden, vliegen etc.) Ik zal nog een reactie plaatsen als er meer bekend is, dan laat ik t jullie allemaal weten. Hoop toch zooo dat t raak is Groetjes, Emine
-kan ook goed een ovulatiebloeding zijn -kan een innesteling zijn -kan helaas een menstruatie zijn Je zegt dat je geen anticonceptie gebruikt. Maar heb je wel anticonceptie gebruikt dan voordat je de zwangerschapswens had? En zo ja, wanneer ben je dan gestopt met de anticonceptie en wat heb je gebruikt?
Hoi hoi, Jij mag zeker Be Happy zijn!! Gefeliciteerd joh!! Nou ik heb dus van me vorig jaar tot september de pil gebruikt maar die werkte niet. Weet niet meer de naam maar t was er een van 20mg. Ben zelfs door de pil heen bevrucht geraakt met positieve test thuis en bij huisarts. Maar na 2 echos konden ze nog steeds niets zien dus t was geen goede bevruchting. Dus die pil was maar n paar maanden niet eens noemenswaardig. Heb net nog gekeken naar het bloed en t is al n stuk minder. Normaliter zou ik volg week zaterdag moeten menstrueren dus als er dan niets gebeurt ga ik maar een test halen spannend hoor allemaal Grtjesss