Hallo dames! Ik heb sinds 3 dagen geleden ongesteldheidskrampjes de eerste dag best erg en nu steeds minder ik hoor al ongesteld te zijn....en heb dit nog nooit eerder gehad normaal voel ik de dag dat ik ook daadwerkelijk ongesteld wordt die krampjes. Wie had dit ook!?!?!?! Durf niet te testen bang voor weer een teleurstelling na 12 keer
enigste manier om erachter te komen is te testten de menstruatie kramp kan komen (als je zwanger bent) doordatt je baarmoeder oprekt
Inderdaad, gewoon testen of anders een bezoekje aan je huisarts, maar hij/zij zal ongetwijfeld hetzelfde advies geven als ik zo van mijn omgeving uit ga Succes!
herken het van me vorige zwangerschap ruim week voor nod last gehad tot 7 wkn zwangerschap daarna weinig last van gehad
Sinds een paar dagen buikpijn en hoofdpijn moet vandaag ongesteld worden anders morgenvroeg testen.. Whaaaa! Spannend.. En als ik zwanger ben ook spannend... Vorige keer helaas met 6 weken miskraam
Spannend! En ja het blijft spannend! Ik herkende de symptomen van de vorige keren (ook vmk's geworden). Voordat ik teste wist ik het bijna 100% zeker. En nu weer zwanger en het wachten op de eerste 7 wk echo is begonnen ... Heeeel veel succes met testen!!!
ik herken alles wat je zegt! ook ik 2 vmk's! nu 7 weken zwanger aankomende woe echo..echt spannend.. maar soms zo oncker..maar goed ik ga er vanuit dat alles ok is..
Bij mijn eerste had ik ook (flink) ongi-krampen, zodanig dat het niet eens bij mij opkwam om te testen, omdat ik ieder moment bloed verwachtte. Netjes een maandverbandje aangedaan. Na een week zonder bloed, en een pak nutteloos maandverband later begon het me langzaam te dagen. Hartstikke zwanger... (knaltest). Ik had op een of andere manier gedacht dat zwanger anders zou voelen dan komende menstruatie, maar dat was dus niet zo (tot ruim een week overtijd, toen kwamen andere kwaaltjes). Bij deze laatste zwangerschap begonnen de ongi-krampen al 3-4 dagen voor nod, wat ik normaal nooit heb en idd, weer zwanger. Veel succes! Een test is enige manier om uitsluitsel te krijgen...
Ik ben nog steeds niet ongi maar vind het zoooo eng om te testen...heb nu al 12 keer een teleurstelling gehad
En super veel afscheiding heel wit...iedere keer denk ik dat ik ongi wordt maar dan is het gewoon afscheiding
ahh ok ik snap het.. ik denk dat je het gewoon moet doen hoe moeilijk ook.. ik heb zelf 2 mks achter de rug Achter mekaar..ook ik was juist bang dat ik Positief teste...en ja hoor ik teste positief..ik ben nu 7 weken zwanger die mk,s waren vroege mk's dus beide bijna 6 weken geloof ik..waar ik heen wil met mijn verhaal is je te zeggen dat het verleden zich niet altijd hoeft te herhalen..ja al gebeurt het deze keer weer wel maar het hoeft niet..als ik jou was zal ik even testen hoe moeilijk ook..teleurstellingen zijn altijd erg naar en vervelend daarom willen wij er liever niet aan herinnerd worden als weer hetzelfde dreigt te gebeuren maar soms kan het juist positief uitpakken..hoe lang ben je al over tijd?
ik begrijp wel hoe je je voelt bij mijn eerste ruim een jaar bezig geweest. ik was soms wel 1 dag overtijd en dan testte ik negatief, en ja hoor een uur later ongi nu zelfde dilemma, wel ongikrampen maar nog geen ongi. had woensdag getest maar negatief, ga nu ook niet eerder testen als zondag mocht er niets veranderd zijn, en mocht het dan toch negatief zijn dan zal mijn ongi ook doorbreken, ik hield het dus onbewust tegen
Ik ben 3 dagen over tijd! Boeboe super leuk dat het voor jou raak is, voel je je goed? Wat voel je allemaal voor zwangerschapskwaaltjes? Nancy82 ben je wel over tijd? Xxx
nee ben nog niet over tijd, vandaag of morgen mijn nod. 12/13cd eisprong,op 7/8dpo schimmelinfectie/jeuk? nooit eerder gehad. 9/10dpo zeurderige pijn in mijn onderbuik gehad, daarna wat last van misselijkheid, heel veel afscheiding, verandering stoelgang, soms wel 3 keer per dag daarna een dag of 4 niks en sinds vandaag ongikrampen koud en pijnlijke borsten, en sinds vanavond last van oprisperingen
als ik eerlijk ben voel ik nog niet zo veel, lichtelijke gevoelige borsten en af en toe mijn darmen maar daar houdt het ook echt mee op ik heb ook echt een week gewacht met het inlichten van een verloskunde praktijk omdat ik weer dacht, ik wacht wel even want strax gaat het weer fout (in die week) ik had die keren daarvoor wel gelijk de verloskunde ingelicht en wou het deze keer toch iet wat anders doen..Weet je wat je anders doet? probeer anders te wachten tot je 7 dagen (1 week) over tijd bent dus over 4 dagen denk je dat je dat lukt.. ?.
Ik zou testen Lautje. Veel afscheiding + kramp terwijl de menatruatie uitblijft, kunnen zwangerschapssymptomen zijn. Als je inderdaad zwanger bent, zou je drie dagen na nod echt wel duidelijk positief moeten testen. Het kan ook zijn dat jouw lijf je voor de gek houdt. Maar dan kan een negatieve test er juist voor zorgen dat je weer ongesteld wordt, terwijl je het anders door spannng (onbewust) kan tegenhouden. Ik heb het zelf in ieder geval al een paar keer gehad: langere cyslus dan normaal en toch best hoopvol. Negatieve test en prompt dezelfde dag of de dag erna ongesteld. Niet leuk natuurlijk, maar dan kun je tenmnste wel verder naar de volgende ronde.