Hoeveel DPO had jij je innesteling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Smienaatje, 22 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nena84

Nena84 Bekend lid

6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Nee ik had niks door. Vond die oranje afscheiding heel vreemd, maar kon op Google niets vinden wat het verklaarde. Ik was sowieso wat in de war omdat mijn cyclus helemaal uit het ritme was. Had wel lage rugpijn, hoofdpijn en was erg moe. Achteraf kan ik dat plaatsen, toen dacht ik dat ik ongesteld moest worden.

2. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Uh hoe kom je hier achter? Weet je toch nooit? :rolleyes:

3. Smienaatje

Smienaatje Bekend lid

21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Mensen zeggen dat je het kunt voelen dmv felle steken in de lies. Of achteraf door terug te rekenen wanneer je ovulatie ongeveer was en dan weten welke symptomen ze toen hadden.

4. WonderFlower

22 mrt 2019
    19
    9
    3
    Vrouw
    Ha, ja dat testen... elke maand weer is dat de laatste week het enige waar ik bij het opstaan aan denk... zou ik?

Vandaag 10 dpo, nog steeds voel ik vanalles.

Krampen alsof ik straks ongesteld ga worden, alleen wat minder qua intensiteit en ondertussen al 8 dagen.

Pijn in mijn lies en gevoeligere borsten... ik word er gek van

5. Smienaatje

Smienaatje Bekend lid

21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Ik heb precies hetzelfde! Wanneer wil je gaan testen?

6. WonderFlower

22 mrt 2019
    19
    9
    3
    Vrouw
    Mijn cyclus zit wat raar ineen deze maand, ik heb normaal elke 28 dagen netjes mijn duivels, op dag 14 mijn eisprong. Als ik daarvan uit ga moet ik het nog tot zondag zien uit te houden.
    Maar alleen merkte ik deze maand lichamelijk/hormonaal ( en bevestigd met ovu testen) dat ik al do/vrij mijn eisprong had. Op basis daarvan dus uiterlijk nu donderdag testen...

Maar dat hou ik niet vol vrees ik.

Bij mijn eerste zwangerschap, alweer 9 jaar geleden, maakte ik zo traag hcg aan dat ze een miskraam voorspelden, zoonlief hangt vrolijk op de bank.

Wanneer mag/kan jij een mogelijks positief resultaat verwachten?

7. Smienaatje

Smienaatje Bekend lid

21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Mijn NOD is zondag, maar ik wil woensdag bij 10dpo al testen. Als er een eventuele innesteling heeft plaats gevonden, ben ik er van overtuigd dat die al geweest is. Zoveel gevoeld qua steekjes en krampen de afgelopen dagen. Hopen op een positief resultaat natuurlijk.

Wanneer wil jij gaan testen? Volhouden tot donderdag of toch eerder?

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.112
    17.122
    113
    Geen idee, totaal geen felle steken of andere bijzonderheden gevoeld.

Zal beide keren vroeg zijn geweest. Eerste zwangerschap op 10DPO getest en al een zeer duidelijke streep.
    Tweede zwangerschap op 7DPO getest, tuurstreepje, maar hij stond er wel.

9. WonderFlower

22 mrt 2019
    19
    9
    3
    Vrouw

Ik zou graag wachten, maar ik stond daarnet al met de test in handen, toch maar gewacht donderdag word ik 31, zou een mooi cadeau zijn. Of net niet natuurlijk.
    Ik denk dat ik eerst nog even de komende 2 dagen afwacht wat er mogelijks aan symptomen wegvallen of net bijkomen.

10. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Hier 9 dpo felle steek, volgende dag tuur op productor :)

11. Smienaatje

Smienaatje Bekend lid

21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Dat zou zeker een heel mooi cadeau zijn, ik duim voor je dat het gaat lukken!

12. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.994
    6.992
    113
    Vrouw
    6 DPO begon het in de middag met hoofdpijn (had ik al een hele tijd niet meer gehad) en in de avond een hele felle steek rechts in de buurt van m’n lies. Duurde ongeveer een uur en kon amper rechtop lopen door de pijn! 9 DPO enorme krampen waardoor ik de moed alweer had opgegeven. 11 DPO begonnen m’n tepels erg te branden en steken/prikken. 13 DPO getest, en die was positief :)

2Livelife vindt dit leuk.
  13. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik denk 8 dpo. Ik heb geen ovulatie testen gebruikt die maand. Maar door middel van de termijn echo’s weet ik dat op 31 juli de eisprong moet zijn geweest. Ik heb voor mijn eisprong altijd een redelijk aanwezige drukkende “pijn” die ik iedere maand herken. Op 8 augustus heb ik in mijn notities geschreven: hey! Weer die drukkende pijn in mijn baarmoeder??? Zou ik dan mijn eisprong nog helemaal niet gehad hebben (vond ik nogal balen want ik dacht al zwanger te kunnen zijn wat ik dus ook was). Zal dus wel de innesteling zijn geweest denk ik!

kimmyrosie vindt dit leuk.
  14. WonderFlower

22 mrt 2019
    19
    9
    3
    Vrouw
    Ik ben er ondertussen uit dat ik donderdag afwacht, de krampen nemen toe in intensiteit, naar mijn gevoel de voorbode van duivels later deze week.

De ene maand voel je vanalles, de andere maand niets, een mens zou voor minder gek worden.

Ik vrees voor een afwijkende cyclus met veel kwalen, lastig en vermoeiend, sinds de positieve ovutest geen dag zonder krampen. Al een geluk zijn ze niet allemaal zo.

15. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ik had mijn positieve test, achteraf gezien, op 8 dpo. Ik zal dus denk ik rond 6 dpo de innesteling hebben gehad denk ik.

16. WonderFlower

22 mrt 2019
    19
    9
    3
    Vrouw
    WoW dat is vroeg. Maak je ook vlot veel hcg aan om al zo vroeg een positieve test te hebben.

17. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ja, dat verbaasde mij ook hoor! Ik dacht die dag al op NOD te zitten aan de hand van mijn cyclussen die ik normaliter had, maar alle echo's wezen uit dat ik toen nog maar 8 dpo was. :)Klopte ook wel bij het tuurstreepje dat ik toen had.

18. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.227
    23.300
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb echt geen idee en vind dat ook totaal niet belangrijk om te weten, haha.

19. WonderFlower

22 mrt 2019
    19
    9
    3
    Vrouw

Aaah ik zit nu in zo een cyclus waar ik sterk twijfels heb over de gang van zaken. Het verloopt deze maand net iets anders dan anders.
    En ik kan er normaal mijn klok op gelijk zetten.
    Zo zie je ook maar dat je nooit zeker kan zijn zonder de nodig testen. Vertrouwen in mijn “normale cyclus” verdwenen als sneeuw voor de zon

YellowEyes vindt dit leuk.
  20. JoyeuxNoel

JoyeuxNoel Actief lid

9 feb 2019
    151
    78
    28
    Vrouw
    Ik heb geen idee, maar wat ik wel weet is dat vriend en ik 2 dagen voor mn eisprong seks hebben gehad (en voor t zingen de kerk uit). 2 dagen daarna was mijn eisprong en ben ik zwanger geworden. Verder een week daarvoor en daarna geen seks gehad, dus het moet van die ene keer zijn. Wat de dpo dan is, geen idee? Heb een week daarna wat buikpijn gehad die leek op ovulatiepijn maar had mn ovulatie al gehad dus dat zal dan de innesteling zijn geweest I guess :)

Deel Deze Pagina