Hier kwam ik erachter doordat ik alle vier de keren op 6 dpo heel licht positief testte. Innesteling moet dan wel rond 4 dpo zijn geweest. Doordat ik en ovutesten gebruik en temperatuur wist ik ook heel goed op hoeveel dpo ik zat.
Ik ben nu ook 6 DPO. En kon het niet laten doordat ik van alles voel. Mensen verklaren me voor gek. Leek jouw streepje hier op
Is zelfs iets duidelijker dan mijn streepje toen. Ik zeg positief! Tenzij je hem hebt open gemaakt, dan krijg je altijd een streep op de predictor. Je bent zeker van het aantal dpo? (Tempen/lh testen?). Maar op basis hiervan, mits niet open gemaakt, wil ik je wel voorzichtig feliciteren!
Nee ik heb hem niet open gemaakt. Ik ben wel zeker van het aantal dpo. Vorige week maandag en dinsdag een smilie op de ovu test en woensdag was ie weer weg, plus pijn bij Mn eierstok.. pff ik hou Mn hart vast vooral na mijn miskraam in maart
Mijn innesteling was op 5 en 6 dpo. Op 5 dpo had ik eind van de ochtend een embryo terugplaatsing en later in de middag begon er een pijnlijk, drukkend gevoel in mijn onderbuik wat uitstraalde naar mijn benen. Dit hield ongeveer een dag aan. Op 9 dpo had ik mijn eerste positieve test.