hoeveel dpo posi test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SanneS1987, 11 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Wauw die laatste! Mooie knaller!

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Bij allebei 10 dpo positief getest... Als ik nu zwanger mag raken hoop ik te kunnen wachten tot 14 dpo haha...maar ik ken mezelf :p

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    rond 9/10 dpo licht positief

4. sophia1981

sophia1981 Actief lid

28 mrt 2014
    146
    0
    0
    10 dpo licht streepje

5. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Bij onze eerste 19 DPO, dus 5 dagen overtijd. Maar niet eerder getest dan dat.
    Bij onze tweede op NOD een heeeel vaag streepje, die ik hier had geplaatst en die velen niet konden zien (twijfelde zelf ook, dacht dat het vals positief was ofzo). Maar 4 dagen na NOD een knaltest! Ik denk dat als ik - net als jij - voor m'n NOD had getest, geen positief resultaat zou hebben gehad.
    Ik hoop dat je snel zwanger bent.

6. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Op 10 dpo extreem vaag tuurstreepje (na afleestijd, alleen zichtbaar in het licht, etc). Toen pas weer op 18 dpo getest, die was duidelijk.

7. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Toch ook hier een startende innesteling ooit gehad vanaf 3 dpo hoor! Eisprong bekend door temperaturen, en op 3 dpo een lichte innestelingsbloeding (in alle andere cycli nooit gehad) en op 6 dpo een flinkere innestelingsbloeding. Op 3 dpo was het dus sowieso al op een manier begonnen met innestelen, maar wellicht nog niet op zijn definitieve plekje. Had die keer ook op 10 dpo al een enorm duidelijke zwangerschapstest. Overigens werd dat wel een v.mk en de andere keer dat het al vroeg begon met innestelen ook. Misschien dat het achteraf ook wel een teken was; vruchtje is te plompverloren 'geland', omdat mn lichaam wellicht ergens al wist dat het niet zou blijven.

8. SanneS1987

SanneS1987 Niet meer actief

Het lijkt me ook super lastig als dit herhaaldelijk gebeurd :(. Een keer vind ik al genoeg.. Laat staan meerdere. Ik heb het inmiddels wel een plekje gegeven maar met vlagen blijf ik het moeilijk vinden (Ik dacht 8 weken te zijn maar het hartje is gestopt met kloppen bij 6 weken en 4 dagen. Met 6 weken hartje zien kloppen :( )Vooral als ik teleur word gesteld door de menstruatie, meisjes tegenkom waar ik net zover mee zou zijn, en als ik weer hoor dat mijn endometriose weer is uitgebreid. Schoonzusje is ook zwanger. Hoeveel miskramen heb je gehad dan als ik vragen mag?

9. SanneS1987

SanneS1987 Niet meer actief

Thanksssss voor jullie reactie :):) en gefeliciteerd voor de zwangere!! super :D!! Hier is de rode duivel weer doorgekomen afgelopen zondag. Iedere maand toch weer die flinke dosis hoop!! Dacht dat het dit keer toch weer echt aak zou zijn. Mijn lichaam houd me dan ook flink voor de gek. Hahahaa misselijk, alles erop en eraan. Op naar de volgende ronde!!!!! Succes iedereen!! Hopelijk snel nog veel meer roze onder ons!!!!

10. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ik had 7dpo een tuurtest met action. 8 dpo was ie echt al wel te zien! Ik dacht overigens dat ik 9 en 10 dpo was op dat moment maar de termijnecho zei wat anders;)

11. Sterretje2013

21 jun 2014
    43
    0
    6
    9dpo lichte maar duidelijke streep.

12. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48