Hoi allemaal Waarschijnlijk is dit vragen naar de bekende weg maar moet t evenvan me aftypen in de hoop herkenbare reacties te krijgen... Na verwijdering spiraal kwam mijn cyclus vrij gauw op gang. Tijdens periode van spiraal had ik vrijwel geen cyclus dus is het even wachten hoeveel dagen deze dus is....voordat ik een spiraal had was mijn cyclus 28 a 29 dagen dus stiekem reken ik daar weer op. Is dat stom? Anyway...morgen is NOD (uitgaande van 28 dagen dan). Heb al 2 earlytesten gedaan en beide negatief 😡 Heb zo weinig geduld terwijl ik best wel weet dat ik gewoon moet wachten. Vind het zo lastig!!!!! Zouden jullie morgen weer testen? Of de testen helemaal laten doen?
Het is even afwachten wat je lichaam gaat doen, dus je kan in deze stage nog niet echt uitgaan van een dergelijke cyclus vermoed ik. Maar misschien ook weer wel want ieder lichaam is anders. Ik zou zeker niet nog eens testen, maar op zijn minst enkele dagen afwachten. Je houdt jezelf soms zo voor de gek, en bovendien word je van nog meer negatieve testen ook erg verdrietig. Succes!
Ik zou ook eventjes af wachten .. Ik ben zelf ook altijd heel ongeduldig maar juist als je er veel mee bezig bent kan het ook uit blijven ..
Ik kan me voorstellen dat je er vanuit gaat dat je cyclus weer 28 dagen is. Begrijp ik het goed dat je nu aan het wachten bent op je eerste échte menstruatie na verwijderen van je spiraal? Dan zou ik zeker rekening houden dat je (de komende tijd) best een wat langere cyclus zou kunnen hebben. Het kan even tijd nodig hebben om alles weer op orde te krijgen. De hoop is dus nog niet verloren. Zou sowieso proberen een paar dagen niet te testen. Misschien is je eisprong later geweest en kan je dus pas later testen.
Dank voor de reacties. Na het verwijderen van de spiraal had ik na 3 dagen bloedverlies en dat duurde 4 dagen. Dat heb ik niet als menstruatie gerekend hoor. 15 dagen later had ik wel mijn 1e echte menstruatie (zo voelde dat ook). Dat was 30 augustus en dat dus als dag 1. Ik weet ook wel dat ik moet wachten....maar dat stemmetje in mn hoofd hè...toch fijn om nog even wat bevestiging te krijgen
Ik hoop dat het net als bij mij gaat, 3 weken na verwijdering van mijn spiraal had ik een positieve test in handen. Succes!!
Of je nog meer zal testen is aan jou zelf. Ik testte zo ongeveer vanaf 7dpo elke dag (goedkope dipsticks) omdat ik gewoon oernieuwsgierig ben. En na een negatieve test wist ik weer waar ik aan toe was en kon ik het weer even laten rusten. Ik heb mijzelf hier nooit gek mee gemaakt, integendeel. Ik werd er juist relaxter door. Het ligt er dus een beetje aan hoe jij er zelf mee omgaat.