Sensitest vraag

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Pip84, Apr 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pip84

Pip84 Actief lid

Mar 18, 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Nog even een vraagje van iemand die weer in de maandelijkse spanning zit. :)
    Op 10 DPO en 4 dagen voor mijn NOD heb ik een vroege test gedaan. Op de test stond dat dit kon. Deze gaf negatief aan..
    Nu zei een vriendin van mij ( moeder van 2 kindjes),dat dit eigenlijk nog veel te vroeg is met testen en ik maar moet wachten tot ik overtijd ben en dan pas testen.
    Nu is morgen mijn NOD, is er nog een beetje hoop of zijn deze testen echt betrouwbaar en hoef ik niks meer te verwachten deze maand?
    Balen, mijn eisprong was zo goed gelukt met ovu-testen en had gehoopt dat het raak was..

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    sensitest reageert 3 dagen voor nod

dus zou zeggen baat het niet schaad het niet en anders idd na je nod nog een keer testten

3. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Hoi Pip.. balen van je negatieve test, maar dit hoeft nog niets te zeggen.. het is per persoon verschillend, de 1 test al 5 dagen voor de nod positief, en een ander pas op nod of zelfs later.. het is jammer genoeg gewoon afwachten...

Succes!

4. Pip84

Pip84 Actief lid

Mar 18, 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie antwoorden. Helaas ben ik zojuist ongesteld geworden, de test klopt dus wel.. Weet ik dat iig voor de volgende keer:)

Share This Page