Hallo, Zoals in de titel vroeg ik me af hoeveel DPO testen jullie positief? Ik weet dat je het beste kan wachten tot NOD maar ben nogal ongeduldig hahaha wat meer denk ik hier wel herkennen Hahaha Ik heb vandaag dus zo 'n sensitest gedaan die je 6 dagen eerder zou kunnen. Nu zou ik volgens mijn korte cyclus die ik normaal heb 9 of 10 dpo zijn en als ik zoals afgelopen maand weer een wat lagere cyclus zou hebben nu 7 dpo zijn. Eigenwijs die ik ben hahaha Nu foppen me ogen me weer denk ik.. Dan denk je weer iets te zien maar weet ik heel goed dat me ogen me dingen laten zien die ik wil zien hahaha
Ik denk wel iets te zien op je testje Wat betreft de vraag in de titel: 1e zwangerschap: 10 DPO (heel duidelijk positief, dus zou eerder ongetwijfeld ook positief getest hebben) 2e en 3e zwangerschap: 8 DPO
Gelukkig niet de enigste die denkt iets te zien hahaha verbeeld ik me het misschien niet helemaal. Welke testjes heb jij gebruikt met voor NOD testen ? Waren ze bij 8 DPO ook al redelijk duidelijk ?
Ik heb alle keren met de Kruidvat 2v5 testen getest. De laatste keer ook met cassettes van zwanger&kids. Zie foto hieronder, deze test was ‘s avonds op 8DPO en dus een cassette van Z&K
Vorige zwangerschap 10 dpo nog negatief, 12 dpo licht positief. Huidige zwangerschap met 10 dpo al meteen een vrij duidelijk streepje. Ik zeg dus dat het verschilt per zwangerschap.
Ik had zo’n mega licht streepje met 9 dpo. Met 10 dpo werd hij iets duidelijker maar nog een beetje vaag. Met 11 was het duidelijk!
Eerste zwangerschap: 11dpo negatief (maar niet getuurd), daarna 18dpo pas weer durven testen en positief Tweede zwangerschap: 11dpo licht positief, eerder niet getest Derde zwangerschap (miskraam): 10dpo héél licht streepje, 11dpo iets duidelijker Vierde (huidige) zwangerschap: 12dpo positieve test, eerder niet getest. 7dpo positief testen kan wel, maar is wel uitzonderlijk.
1e zwangerschap wist ik nog niets van zp en vroeg testen dus toen heb ik 3 dagen overtijd pas getest met direct een knaller. 2e met 9dpo op kruitvat 2v5. 3e zwangerschap op 8 dpo in de avond met predictor ( werd een vmk) 4e weer op 9 dpo met predictor.
1e zwangerschap 17dpo (testdatum ziekenhuis en niet eerder getest) 2e zwangerschap 13dpo (niet eerder getest) 3e zwangerschap 9dpo tuurstreepje 4e zwangerschap 12dpo tuurstreepje
Hoor ook wel veel goede verhalen over de testen van de Kruidvat dat die ook al vroeg positief kunnen zijn. Vind het maar niks dat wachten vooral omdat er dan ook meer mensen zijn die denken dat ze wel wat zien hahaha dan krijg je alleen maar meer drang naar testen.
1e zw : 16dpo , licht streepje en mk 2e zw: 12dpo, licht streepje , ma 3e zw: 11 dpo licht streepje , zoon 4e zw: 11 dpo licht streepje , zoon 5e zw: 11 dpo knal streep, mk 6e zw: 10 dpo tuurstreepje, daarna langzaam oploop en hopelijk goeie zwangerschap nu!
Zit nu ook heel erg te twijfelen wanneer weer te testen hahaha, Had me verkeken ik gebruik een app op me mobiel en die geeft vandaag 8 DPO aan volgens me wat langere cyclus.. Had vandaag wel een paar keer met vlagen dat ik misselijk ben en een gek gevoel in me buik onderin beetje lastig omschrijven
1e zwangerschap 14 dpo pas licht 2e: 7 dpo Tuur, 8 dpo al duidelijk 3e: 10 dpo Tuur, 11 dpo duidelijk
Ik had op 11 dpo al een duidelijk 2de streepje op de predictor na 20 sec. Denk dus achteraf gezien dat ik wellicht op 9 of 10 dpo ook al lichtjes positief zou hebben getest. Maar het verschilt idd van zwangerschap tot zwangerschap...
Eerste zwangerschap weet ik niet meer 2e zwangerschap 12 of 13 dpo licht streepje met trage oploop helaas 3e zwangerschap 12dpo licht streepje
Ik had bij 11DPO een duidelijke tweede streep op de Predictor Early. Ik denk dat hij op 9DPO ook zeker zichtbaar zou zijn. Ik vind het best hoopvol als je op deze test een heel licht tweede lijntje ziet. Ik ben benieuwd naar je oploop.