dag dames!! zal klein beetje uitleg geven! Ik ben sinds oktober vrij van anticonceptie toen is mijn implanon verwijderd. gelijk regelmatige cyclussen van 31/32 dagen 🤗 nu is het deze maand dat we voor het eerst echt proberen zonder condoom, ben meestal vrij zeker van m'n eisprong althans dat denk ik toch... afscheiding en de pijn.. denk dat ik mijn eisprong de 18/19e jan heb gehad ovu testen gebruikt maar gaf bij de 19e duidelijk positief aan! maar na m'n eisprong behouden ik m'n menstruatie klachten! wanneer kan ik op z'n vroegst testen!
Als je de 19de een positieve test had, zou ik ervan uit gaan de 21ste je eisprong te hebben gehad uiterlijk. Dus dan ben je nu 3 dpo. Met 12 dpo zou je wel een testje kunnen wagen maar beste is te wachten tot na NOD
Als je op de 19e een positieve test had, dan heb je de 20e of 21e je ovulatie. Die pijn die je voelde klopt daar ook bij want je voelt meestal de laatste groeispurt dan. Dan zou ik de 22e als 1 dpo zien. Ik testte vanaf 10 dpo. Bij 11dpo werd m'n lijntje duidelijker. Succes met wachten!
dankjewel voor duidelijkheid 🤗! snap alleen niet zo goed want de 20ste had ik al crème kleurige afscheiding? snap die ovu testen toch niet zo goed dus volgende maand stop ik daar gelijk mee 🙊🙈 wie nog meer op t wachtbankje van jullie? wachten op iets is toch zenuwslopend he
Spannend! Ik zit ook op t wachtbankje maar heb al symptomen die ik normaal ook heb voor mn menstruatie. Ik zit nu op 2 tot 4 dagen voor nod (ik weet t niet ckr omdat mn vorige cyclus ineens 2 dagen langer duurde)
nou kijk dat ik dus bij mijn eerste ook, in verwachting van een zoon en t gevoel alsof ik ongesteld moest worden 🤗 spannend morgen anders testen?
Vruchtbare afscheiding kun je al dagen voor je eisprong hebben. Zegt niks over je daadwerkelijke eisprong. Positieve test betekend dat je ei binnen 48 uur gaat springen.
ik heb gistermorgen al getest met kv2 maar was vet negatief ik ga, aangezien de symptomen die ik nu heb, er al vanuit dat ik ergens tussen donderdag en zaterdag mijn rode duivels komen
awh rottig! ik heb nog steeds het menstruatie achtig gevoel maar durf zondag eigenlijk pas een testje te doen! nu is t nog te vroeg misschien ben jij ook te vroeg? over paar dagen nog eens proberen?
Wat balen zeg. Maar ben jij al sinds september 2015 bezig? Want anders misschien eens goed om naar de huisarts te gaan?