Ik verwacht aankomende zondag mijn menstruatie maar kon mijn nieuwschierigheid niet bedwingen en heb net een test gedaan van kruidvat 2 voor 5. Bovenstaande test deed ik eerst en kreeg een vaag tweede streepje, maar geloofde het niet en deed de 2e er gelijk achteraan, hier is het streepje minder zichtbaar, ben ik nou gek of staat er echt een 2e streepje, ik voel me namelijk totaal niet zwanger, eerder dat ik ongesteld ga worden.... En een vaag streepje, ben je dan echt zwanger of kan dat alle kanten nog op? Zie foto.
Ziet er wel zwanger uit hoor. Voorzichtig gefeliciteerd! Over twee dagen nog een keer testen of hij donkerder wordt...
Bij de bovenste zie ik hem ook! Had ik bij mijn zoon. Net een test gedaan ivm wens voor een 2e en ook een licht streepje! Denk dat we elkaar voorzichtig mogen feliciteren!
Echt? Ik durf het niet te geloven want ik voel niets, helemaal niets, alleen wat koud en buikpijn of ik ongesteld ga worden... Ik heb nog een foto, deze is duidelijker denk ik.
Ik had ook zo een test vier dagen voor NOD en die zijn donkerder geworden. Ik zie zeker wat staan, dus alvast voorzichtig gefeliciteerd.
MamsieM, ook gefeliciteerd!! Ik geloof die test niet hoor, mijn lichaam voelt heel anders aan, niks zwanger ofzo, terwijl ik al 3 boys heb, maar ik voel nu helemaal niets!
Thnx! Even een digitale CB halen? Hier zoonlief nog in bed dus kan niet weg. Anders had ik er direct 1 gehaald. Vind het wel duidelijk als er zwanger - niet zwanger staat
Ja maar misschien geeft CB nog niets aan, ik verwacht zondag of maandag pas mijn menstruatie dus zit zeker ruim 4 dagen te vroeg.... Ik snap er niets van, ik ben al drie x eerder zwanger geweest en dan merkte ik het duidelijk, en nu helemaal niets. MamsieM, voel jij je wel zwanger dan? Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg!
Dat kan je lichaam inderdaad! Nou, ik ben erg moe. Dacht eerst dat dit kwam door drukke periode werk. Kan nu dus ook een andere oorzaak hebben. Verder gevoelige borsten maar heb ik ook wel als ik ongi word. Dus nog niet echt signalen maar voel me wel zwanger. Vorige week niet maar hoe dichter ik bij NOD kwam, hoe meer ik ervan overtuigd was dat het goed zit.
Dat is het Mamsie, als je je nu zwanger voelt dan geloof je het ook meer denk ik, ik had me er vanmiddag nog al helemaal op ingesteld dat ik ongesteld zou worden, en dacht, weet je wat, ik word toch ongesteld, ik ga eens een ovulatietest doen, want ik had hier al eerder gehoord dat als je zwanger bent dat die dan ook een 2 e streepje geeft, en waarempel ik had twee streepjes op de test, nouja toen moest ik wel even naar de kruidvat rijden om een test te halen en nu dit resultaat!
Ik blijf nog wel even nuchter hoor, ik zit nog ruim vier dagen voor nod, het kan nog alle kanten op denk ik..... Ik ben in juichstemming als ik van het weekend een CB test positief in handen heb! Alhoewel, ik zat net een broodje kipsalade te eten en werd toch ineens misselijk! Het moet gewoon nog ff tot me doordringen denk ik.
Super Mamsie! Gefeliciteerd! Ik wacht nog ff een dag of twee denk ik met CB want die geeft misschien minder snel aan dan kruidvat2voor5? Jij zat toch twee dagen voor nod? En ik vier dagen voor nod.
Nee ik zat op NOD maar heb altijd een late eisprong (is nu 12 dagen na eisprong). Maar die van jou waren echt nog duidelijker als de mijne dus geloof echt dat je ook zwanger bent!
Ik ga dan denk ik vrijdag testen met CB, Zijn we zowat tegelijkertijd zwanger als het bij mij echt zo is
Ben volgens de calculators 31 juli uitgerekend (laatste menstruatie 24 okt) maar die datum zal wel iets schuiven door late eisprong. Heb voor mezelf even 1 aug aangehouden (toevallig ook de datum dat manlief en ik 14 geleden verkering kregen)
Ik zie hem bij mamaloe duidelijker dan bij Mamsie, maar jij hebt je al bewezen met een CBdigi... dus denk dat mamaloe ook zeker prijs heeft ! Proficiat dus !
Ben wel even geschrokken na de vele negatieve verhalen die ik hier op het forum lees over de kruidvat twee voor vijf! Ook wel positieve verhalen hoor, maar ik heb een topic gelezen over die testen en las bij veel vrouwen dat hij positief testte voor je nod, en dat dan toch bleek dat ze achteraf niet zwanger waren. Pfttt ik blijf nu wel ff realistisch hoor, ook al staan er twee streepjes!
Ik had lichamelijk ook niet het gevoel zwanger te zijn hoor! Ook eerder het gevoel dat ik ongesteld moest worden, maar dat bleef ook nog wel even zo Testen zijn er mooi uit, morgen/overmorgen gewoon lekker weer testen! Een voorzichtige gefeliciteerd alvast!