Mja het enige wat je dan weet is dat er een positieve test is. Niet om negatief te zijn, maar er kan vervolgens nog zo veel mis gaan en in heel veel gevallen gebeurt dat helaas ook. Dus ja het heeft zo zijn voors en zijn tegens . Dat gezegd hebbende. Ik testte ook gewoon vroeg . 1-2 op de digitale CB op 9DPO. Daarvoor niet getest maar weet vrij zeker dat er op 8DPO ook al wel een streepje had gestaan. Misschien zelfs al wel 7DPO.
Mijn NOD was op dinsdag en testte zaterdag ochtend toen met kruidvat heel licht en predictor expres vrij duidelijk, dag daarvoor nog witter dan wit. Dus zal rond de 10-11 dpo zijn geweest
Het is idd vroeg maar er zat bij mij wel een verhaal aan vast. Een miskraam gehad. Bleek gelijk een cyclus over te slaan wat ik nooit had gehad. 20 maart positief getest met kruidvat test. Bleek dus mijn lh piek te zijn. Die dag ervoor ook 19 maart. Dus 2 positief. Dagen erna negatieve testen en 26 maart een echo omdat ik al meer dan 2 weken overtijd was. Had wat bloed. En ze zag op de echo bloed en zei gelijk: sorry is weer een miskraam. Was er kapot van. Ze testte toen nog mijn urine en test was negatief Dag erna teste ik weer om te kijken of het echt negatief was en zag dus binnen de 3 minuten een streepje verschijnen. Dacht echt: hoe kan dat nu? Dagen erna werden ze steeds duidelijker. En toen naar huisarts gegaan. Doe zei: gyn stuurde dat je niet zwanger ben en de test negatief is. Dus daar urine ingeleverd. Aan de beurt zei ze: maak maar een nieuwe afspraak meid want je test is knal positief. Je bent hartstikke zwanger Dus 25 april spreeks ik haar aan dat ze nooit meer die fout mag maken met te zeggen het is weer een miskraam. Ben dus gewoon hartstikke zwanger Nu hopen dat het op de goede plaats zit
dat weet ik hoor mamatuttebel. Maar goed het is zoals het is en het wordt zoals het wordt.. Ik weet als geen ander doordat ik in de mmm heb gezeten hoe het werkt met ovulatie lh pieken lfen en tempen dat heb ik allemaal gedaan. maar goed het gaat hier volgens mij over het feit wanneer er een positieve test was met hoeveel dpo en niet of er een eisprong is geweest ja of nee. die deed ik erbij ivm vraag @RoGiJuLi. Zullen we het hier verder bij laten, en genieten van onze zwangerschap kinderen enz. bedankt
@Proudmommy4 was geen oordeel over vroeg testen hoor! Zoals gezegd doe ik het zelf ook. Maar meer een reactie op TS die zei. Fijn om het zo vroeg te weten. En daar wilde ik een kleine kanttekening bij geven. Gefeliciteerd met je zwangerschap in ieder geval en ik zal voor je duimen dat het goed blijft gaan!
Hihi ja snap het. Maar normaal test ik pas vanaf 8 a 9 dpo. Als ik dan wat voel zeg maar. Vond het zo raar bij mij dat er gelijk werd uitgegaan van een miskraam door de gyn. Daarom er na gaan testen omdat ik me toch zwanger voelde. Wat kan een lichaam raar in elkaar zitten hihi. Dank je wel. Ben nog wel bang dat het mis gaat maar moet toch proberen te genieten. Kijk al helemaal uit naar de echo
Bij mn dochter was mijn NOD op 19 april en testte ik op 14 april (9dpo) een mega tuur, en 16 april (11dpo) was die duidelijker. Maar met de termijnecho ben ik 2 dagen vooruit gezet op uitgerekende datum...
Hier denk ik ongeveer 11DPO momenteel en was licht positief. Stelt mij wel gerust dat t bij meerdere dan een tuur of licht streepje is!
13 DPO bij deze zwangerschap, bij 12 misschien een minimale tuurstreep maar die was meer negatief dan positief. En bij de vorige pas met 5 weken getest, was wel een knaller
13dpo. Ik mocht pas 14dpo testen. Vanwege pregnyl. Eerder had echt geen zin. Anders had ik het wel eerder geprobeerd.
Bij mijn laatste zwangerschap 4 dagen voor nod heel licht positief, maar geen ovu of getempd dus geen idee hoeveel dpo.