3 dagen voor NOD.. Eisprong zou 23-24 maart geweest moeten zijn volgens berekeningen dan dat weet ik zelf niet want was er niet mee bezig en 5-6 april ongesteld moeten worden... cyclus van 27 of 28 dagen..
10 dpo bij de laatste 3 zwangerschappen (2x miskraam en nu 19 weken zwanger). Eerste zwangerschap geen idee, want ik heb pas getest toen ik 17 dpo of zo iets was.
Wow wat testen sommige toch vroeg! Als ik uit moet gaan van de termijnecho TS heb ik 12 dpo getest maar ik testen het per toeval in de avond na een drukke bezoek dag waar ik veel gedronken heb dus het streepje was meteen zichtbaar. Ik durf te wedden dat het streepje ook 2 dagen daarvoor ook vast te zien was op 10 dpo.
Ik hoop voor jou dat de puddingbuks ook snel raak schiet als jullie het gezellig hebben gemaakt op een klusavond Sorry, zonder gekheid: ik moest ‘m even maken
Omfggggg wat erg hahahaha ik las gisteren 9 dpo getest maar dat gisteren was t moment dat je de posting deed *schaammmm* Sorry En ik ben volgeyoghurt hoor! Zit op de wachtbank.
11 DPO... een redelijk duidelijke streep. Deze keer bedacht ik me dat ik er voornamelijk ellende van had. Dat vroege testen. Een witte test is hoe dan ook een rotgevoel. Maar de hoop blijft. En dus doe je een dag later weer een test. En zo geef je jezelf als je niet zwanger bent maar zo 5 klappen in je muil voor je gewoon op tijd ongesteld word. Dus heb ik deze keer gewoon aan het einde van mijn NOD dag een positieve test gehad!!
heb twee rondes positief getest voor nod. Een 12 dpo en een 7 dpo. Allebei misgegaan. 1 op nod en 1 week erna, dus ik raad t echt af om voor nod te testen. Brengt zoveel onnodige stress met zich mee. K t ook nooit meer doen
Alle zs’en op 8 dpo (soms terug gerekend vanuit de termijnecho) de eerste zeer lichte positieve test.