Wie ziet hier iets op? 4 jan is nod vermoed ik. Als ik hem kantel in t licht lijk ik iets te zien. Zou iemand hem misschien in negatief kunnen zetten?
Als je zo moet turen (ik zie overigens niks) of moet 'knutselen' met in negatief zetten, dan is het gewoon een negatieve test. Sorry, is misschien hard, maar zo kijk ik ernaar. Je bent nog hartstikke vroeg. Laat het ff rusten en test over een dag of 2 weer.
Oh en 'is nod vermoed ik' klinkt ook alles behalve zeker over je eisprong. Wie weet ben je dus nog wel minder ver?
Misschien zie ik iets, maar misschien ook niet. Sorry aan mijn antwoord heb je niets. Ik zou proberen een dag of twee te wachten. Succes!
Tsja via een foto blijft t ook turen. over het vermoeden van mijn nod zit ik een beetje dit is de eerst keer na mijn curretage dat we t weer gaan proberen eigen menstruatie kwam op 7 december dus ik gok rond 4 jan nod heb wel heel.duidelijk eisprong gevoelt en gemerkt qua vruchtbaarslijm enz. we wachten het gewoon nog even af.
Ik zie wel wat je bedoeld op de tweede foto maar ik dit is geen officieel 'streepje' nog even een paar dagen geduld
Op de eerste foto zie ik niks. Op de tweede foto lijk ik een vaag streepje te zien. Mijn duimen draaien in ieder geval voor je!
Mijn testen zijn nu ook zo (nod 3 jan) mijn ervaring is dat het niks is, zo licht vlak voor nod...hopelijk loopt hij wel op.
1e foto zie ik niets. 2e lijk ik iets te zien. Maar is nog niet duidelijk genoeg en je zit nog even voor je nod.. spannend!!