Beste dames, zoals de titel al zegt; wanneer kan/kon of heb je getest en was deze ook positief? Ik zit nu op 12 dpo.. En was even benieuwd! Thnx
Hangt er vanaf hoeveel hcg je aanmaakt. Sommige kunnen 10 dpo al testen, andere op nod zelf pas. Heb helaas geen ervaring...
Ik denk dat je best tot op je NOD kan wachten. Anders ben je toch nog onzeker moest het een witte test zijn en ga je toch op je NOD nog testen. Ikzelf heb gewacht tot mij NOD, omdat ik toch al deels er zeker van was dat het goed zat deze keer.
Tijdens mijn vorige zwangerschap (wat eindigde in een VMK) had ik op 10 DPO een licht positieve test. Op 12 DPO had ik een CB digi gedaan en die gaf 1-2 weken aan.
De reden waarom ik dit vraag is dat ik vandaag nadat ik geplast had, een bruine klodder afveegde (sorry voor de vieze praat) net zoals een dag voor ongesteld worden maar wij proberen al 19 maanden voor een 2e en met een regelmatige cyclus van 28 dagen, en zit nu op dag 23.....gister wel heel geZellig met mijn man geweest, zou dit nu eruit komen??
Ik testte op (even tellen) 13 dpo positief! Ik had met pasen een 'paasei' en twee weken daarna (ofja.. min 1 dag, ik kon niet langer wachten..) testte ik positief!
Gewoon op je nod. Ervoor testen heb je zo weinig aan. Is het negatief kan het zijn dat je te vroeg was, is hij positief dan is de kans dat het misgaat nog zo groot (1 op 3)
Ik testte op 9 dpo heeeeeeel licht positief. Maar was meer als bevestiging, ik wist wel dat ik zwanger was. Ik ben trouwens ook pas zwanger geraakt op dag 23 in een cyclus van 30 dagen. Korte luteale fase dus. Weet jij wanneer je je eisprong hebt gehad dan?
Hoi! Ik sluit me even aan. Sommige van jullie zeggen dat ze eigenlijk voor de test al wisten dat het raak was. Hoe wist je dat? Waaraan heb je gemerkt dat je zwanger was. Ik had op 16 sept Eisprong. Kan ook niet wachten om te testen. Heb van sensitest dus kan evt 3 dagen voor nod al testen.
Ik had echt onwijze tietpijn. Dat heb ik alleen als ik zwanger ben. Voelde gewoon als stuwing als je bv geeft
Ik heb mijn innestelling gevoeld, waardoor ik al vroeg begon met testen (ik voelde een heftige steek in mijn onderbuik, waardoor ik even niet kon bewegen)
Die steek (steken) denk ik zondag ook gevoeld te hebben. Op precies 7 dpo. Erg pijnlijk, ik lag ook ff krom! Nu kon ik mezelf vanochtend niet beheersen, en heb ik getest met sensitest. Negatief natuurlijk! Ik zit nu ongeveer 5 dagen voor nod
Ik heb op 12 dpo positief getest en het was niet eens een tuurtest, gewoon een duidelijk streepje. Heb je inmiddels al getest?