Hallo dames ben nu een week verder naar mijn eerste licht positieve test! Dacht echt dat ik zwanger was, voelde me raar duizellig en misselijk rare rugpijn en raar gevoel in baarmoeder en pijnlijke borsten! Alleen blijven de testen nu wazig en super licht positief! snap er niks mer van! en weet het nu niet meer! He nog steeds pijnlijk jeukende borsten en ben nog steeds duizellig en als ik dan teveel doe word ik misselijk... en nog steeds niet ongesteld natuurlijk. hoe kan dittoch? wat moet ik nu geloven?? bel morgen mijn verloskundige om te vragen hoe dit kan! Je krijgt toch niet 4 vals positieve testen in een week... zo voelt het nu wel voor me! wat een onzekerheid bahbah! heeft iemand hier ervaring mee?
Misschien maak je heel langzaam het hormoon aan?!?! Geen idee, je hoort wel eens dat het bij vrouwen later dik positief aangeeft doordat het hormoon zich langzaam aan maakt. Succes!
mss kan je eens naar de HA gaan en vragen voor je bloed te prikken ? dan krijg je mss duidelijkheid ! succes
Hoeveel tijd zit er tussen je testen? In alle eerlijkheid is langzaamstijgend hcg bij mij niet een goed teken geweest. Maar bij mijn zusje ( deed een week om van 8 naar 18 hcg te gaan) is het wel goed gegaan.. Ik duim voor je
Mijn testen werden elke 72 uur donkerder..... Heb ook weleens gehad dat ze licht bleven en dat werd een vmk .
Bij mij is dit ook altijd een slecht teken geweest (vmk en bbz) maar t kan natuurlijk best goed gaan. Succes!
hee dames bedankt voor de reacties! die testen zijn van vorige week en behoorlijk veevaagd dus niet eeg duidelijk als ik er nu een foto van ga maken! heb getest met cb plus en testpoint. denk ook niet dat het een positieve bedoeling is nu helaas! nog steess pijnlijke borsten en maagzuur etc en geen bloed! weet niet precies wanneer mijn nod was heb een cyclus die nog niet zo goed loopt na een half jaar gwatopt te zijn met de pil! maar mijn laatste ongesteldheid is nu 5,5 weken geleden dus had het nu toch wel moeten zijn! ben erg onzeker over alle testen! ik wacht nog even af heb nog geen enkel teken van een menstruatie en het ljjkt wel alsof er een bal in mijn baarmoeder zit erg apart! moet zoiezo volgende week naar de verloskundige!
Hoi maja Ik hoor altijd veel positieve verhalen over de 2 testen voor 5 euro van kruitvat of de cb digital. Bloedprikken bij de h.a. geeft nog meer zekerheid. Maar ik las dat je al een afspraak bij de verloskundige hebt. Ik hoop het voor je.
ik ga vrijdag nog een test doen en anders bloedprikken! zit in ieder geval op cyclus dag 40 en nog geen ongesteldheid! wel klachten nog steeds! dus ben benieuwd!!
bedankt voor je reactie!t probleen is alleen dat ze ofzo blijven of lichter zijn geworden na die test! wat een onzekerheid met al die bijhorende zw klachten! snap ff niks meer van mij lichaam!
dames bedankt voor al jullie reacties maar verlies nu oud bloed en een beetje roze rood bloed dus het zit niet goed helaas!